همایش بزرگ مردمی «من عاشق محمدم» در بقاع متبرکه گلستان

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از برگزاری همایش بزرگ مردمی «من عاشق محمدم» در بقاع متبرکه گلستان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد عصر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در راستای محکومیت اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص) همایش بزرگ مردمی «من عاشق محمدم» شنبه چهارم بهمن‎ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار می‎شود.

وی؛ تبیین سیره نبوی و اعلام انزجار عمومی از هتاکی به مقدسات دینی را از جمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد و تصریح کرد: مردم گلستان همزمان با سراسر کشور در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه با پیامبر مهربانی‎ها تجدید بیعت می‎کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دستگاه‎های فرهنگی و سپاه نینوای استان در برگزاری همایش «من عاشق محمدم» همکاری دارند، افزود: در این همایش عاشقان و دلدادگان اهل‎بیت (ع) گردهم می‎آیند تا همنوا با ملت بزرگ ایران و سایر مسلمانان جهان، سناریوی تاسف‎انگیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کنند.

سلیمانی‎فرد بیان داشت: جبهه‎ای که با محوریت «من عاشق محمدم» در فضای مجازی به راه افتاده نوعی ابراز ارادت و تجدید بیعت با پیامبر (ص) است و در این راستا عده‎ای با حضورشان، عده‎ای با ارسال بیانیه، پروفایل، پیامک و ... اقدام توهین‎آمیز دشمنان را محکوم می‎کنند.

وی افزود: بر اساس آیه قرآن، دشمنان می‎خواهند نور خدا را خاموش کنند اما خداوند متعال نور خودش را کامل می‎کند و محوری که باعث توهین به مقدسات شده نابود خواهد کرد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر (ص) را نابخشودنی خواند و بر ضرورت وحدت بین مسلمانان تاکید کرد.

سلیمانی‎فرد از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان گلستان خواست تا در چهارم بهمن‎ماه عشق و ارادت خود را به پیامبر خوبی‎ها به شایستگی نشان دهند./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه