رهنمودهای رهبری باید شاخص و معیار باشد

پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه: دبیر جبهه ایستادگی استان گلستان گفت: در مواجهه با خطرات باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان یک شاخص و معیار توجه داشته باشیم.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس، حسین حقیقی پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان استان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون مخاطرات بسیاری داشته و از همگی آنها عبور کرده و این گذشتن میسر نبود مگر اینکه ناخدای این کشتی افرادی چون حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بودند.

هر وقت مردم و ولایت با هم بودند دشمن را شکست دادند

وی تصریح کرد: وجود ولایت فقیه و جایگاه رهبری در کشور باعث شده تا تکیه‌گاه امن و پشتوانه‌ای عظیم کشور و مردم را در حصار خود بگیرد و هر وقت مردم و ولایت با هم بودند پشت دشمن را شکستند که نمونه‌اش دوران دفاع مقدس بود که بعد از هشت سال توانستیم در مقابل دشمن بعثی و استکبار جهانی بایستیم.

دبیر جبهه ایستادگی استان گلستان افزود: البته در برخی مقاطع مانند فتنه 88 برخی خواص از این امر غفلت کردند و شاهد بودیم عرصه‌ای که می‌توانست تبدیل به فرصتی برای پیشرفت و تحول انقلاب اسلامی باشد، به مخاطره و دغدغه‌ای جدی تبدیل شد.

حقیقی بیان داشت: با درایت رهبری و بیداری مردم این فتنه در نطفه خاموش شد و این هم از نقطه عطف‌های دوران انقلاب اسلامی بود که تجلی بیعت مردم با ولایت را نشان می‌داد.

دبیر کل حزب عدالت و توسعه ایران اسلامی استان گلستان بیان داشت: در شرایط فعلی هم رهنمودهای مقام معظم رهبری باید ملاک و معیار باشد و سران سه قوه فقط به امور معیشت و اشتغال مردم فکر کنند چرا که ما هر چقدر برای مردم بیشتر کار بکنیم در مبارزه با استکبار موفق‌تر بوده‌ایم.

دشمن برای سالیان سال جرات تعرض به ما را نخواهد داشت

حقیقی عنوان کرد: سیاسیون هم در برهه فعلی به دولت و مجلس و سایر مدیران کمک کنند تا از این شرایط اقتصادی که دشمن برای ما به وجود آورده عبور کنیم چرا که اگر از این مقطع حساس بتوانیم به سلامت عبور کنیم، دشمن برای سالیان سال جرات تعرض به ما را نخواهد داشت.

دبیر جبهه ایستادگی استان گلستان با کلیدی بر شمردن بیانات مقام معظم رهبری در 19 دی‌ماه در جمع مردم قم، گفت: ایشان با این تدبیر نطفه فتنه‌های احتمالی و کلید واژه‌هایی چون انتخابات آزاد که دشمنان خارجی و ایادی داخلی خیلی روی آن مانور می‌دادند را خنثی کرد و آب سردی را روی دست فتنه‌گران پاشید. بیانات رهبر انقلاب کاملا شفاف و صریح است چرا که ما در این 34 سال این همه انتخابات برگزار کردیم که در همه طیف‌ها بوده‌اند و حتی رئیس جمهور هم شده‌اند، پس قانون مشکل ندارد، شاید دیدگاه افراد و درجات ایمانشان تنزل پیدا کرده است.

به هیچ‌وجه قصد کاندیدا شدن در انتخابات شورای شهر گرگان را ندارم

حقیقی متذکر شد: به هیچ‌وجه قصد کاندیدا شدن در انتخابات شورای شهر گرگان را ندارم و در این زمینه حتی تابحال فکر نکرده‌ام البته دوستان هم حزبی پیشنهاداتی داده‌اند، ولی من شخصا تمایلی به شرکت در انتخابات شوراها را ندارم، اما به تمام دوستان سفارش می‌کنم که انتخابات شوراها و ریاست جمهوری یازدهم را جدی بگیرند و مراقب فتنه‌های دشمن باشند و به مردم هم سفارش می‌کنم با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای موجبات یاس و نومیدی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی را فراهم آورند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه