جهاد رفت تا جهاد بماند…

جهاد رفت تا جهاد بماند…

به گزارش زرین نامه؛ وبلاگ ما همه رهسپاریم نوشت:

از وقتی خبر شهادت این جوان رعنای حزب الله در گوش عاشقان شهادت در سرتاسر عالم پیچید عکس العمل ها در فضای مجازی و موج غمی که ایجاد شد خیره کننده بود.

خبر در اینستاگرام از این جا شروع شد که سردار باقرزاده در پستی نوشت پسر به پدر رسید: «آخرین بار همین دو هفته پیش بود که موقع خداحافظی بغلش کردم، .. خواستم بگویم جهاد، چقدر نوربالا میزنی؟ چقدر بوی شهادت میدهی … اما بغض گلوم رو گرفت، فقط گفتم تو رو خدا مواظب خودت باش… خنده ای کرد که برق دندان های سفید و خوشکلش هنوز توی ذهنمه… گفت ان شاء الله زود همدیگر رو میبینیم و جهاد رفت و فقط آه حسرت برای من باقی ماند…»

خیلی ها هم اگر عکس هایی با جهاد داشتند گذاشتند، مثل پسر حاج همت، پسر شهید عباس کریمی ، مداح هایی مثل بنی فاطمه و صفحه های مجازی پر شد از عکس های شیر پسر عماد مغنیه که معلوم شد دل خیلی ها را با خود برده بود منتها مجال صحبت نبود.

از همان موقع که سال پیش در مراسم ختم مادر سردار حاج قاسم سلیمانی پشت حاج قاسم ایستاده بود، خیلی ها محو او می‌شدند. هر که وارد مجلس می‌شد و می‌خواست با حاج قاسم روبوسی کند نگاهی به جوانی می انداخت که پشت حاج قاسم ایستاده است.

خیلی ها خودشان می‌خواستند که معرفی کند و حاج قاسم هم با شور خاصی معرفی میکرد که ایشان پسر سردار بزرگ عمادمغنیه است.

جهاد هم هر از چند گاهی بر شانه‌های حاج قاسم بوسه میزد و هر از گاهی درگوش حاج قاسم سلیمانی چیزی می‌گفت، رابطه شان خیلی بیشتر از پسر دوست شهید بود، رابطه انگار پدر و پسری بود.

به همین خاطر فضای مجازی پر شده از عکس های جهاد کنار حاج قاسم سلیمانی که هر دو آنقدر محبوب هستند که کاربران فضای مجازی عاشق دیدن تصویر شان را داشته باشند.

دائم به این فکر میکنم که بعضی ها چقدر خاص اند، آن قدر خاص در ولایت ذوب می‌شوند که اسرائیل تاب تحمل آنان را ندارد، به قول امیرالمومنین علی علیه السلام؛ خوب است که انسان این‌چنین باشد، یعنی دشمن نتواند او را تحمل کند.

شاید شهادت جهاد مغنیه درسی بود به مسوولینی کههنوز از شرارت های این قوم بی خبرند یا خود را به بلاهتی عجیب زده اند که بیدار شدنشان گویی با مرگشان فرا خواهد رسید.

جهاد مغنیه در ولایت ذوب بود، همچون پدرش و همین برای آمریکا و اسرائیل غیرقابل تحمل است، وقتی در ایران عده ای از اینکه نام امام خامنه ای را ببرند هراس دارند، افرادی در کیلومترها دورتر و دقیقا سانتی متر به سانتی متر اسرائیلی ها، فریادشان امام خامنه ایست، اسرائیل حق دارد این همه هراس داشته باشد.

دشمن نه تنها از ولایت می‌ترسد، بلکه از هر کس که محکم نام ولایت را فریاد بزند هم هراس دارد، این قدرت ولایت مداریست که با شهادت تک تک ولایت مداران روز به روز بیشتر به اثبات می‌رسد.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه