جلسه آغاز شد/ همه در انتظار رای AFC

چند ساعت دیگر دیگر پرونده شکایت ایران از بازیکن دوپینگی تیم ملی عراق در AFC بررسی می‌شود و ایرانی‌ها برای اولین بار منتظرند تا یکی از پرونده‌های انضباطی به نفع‌شان به پایان برسد. انتظاری که شاید فقط یک رویا باشد.

به گزارش زرین نامه به نقل دانا؛ پس از بازی ایران و عراق که اشاره به نمونه مثبت آزمایش دوپینگ علا عبدالزهرا بازیکن عراقی سابق تراکتورسازی داشت، این خبر به سرعت تبدیل به تیتر اول رسانه های ورزشی ایران شده و ذهن هواداران فوتبال را به تسخیر خود درآورده است.

اما در حالی که عده کثیری از هواداران فوتبال در ایران بی تاب شنیدن خبر صعود ایران هستند هنوز هیچ خبری از استرالیا به تهران مخابره نشده است.

بحث و جدل در این باره در شبکه های اجتماعی داغ است و شایعات مدام رنگ عوض می کنند. شایعاتی که هیچ کدام قطعیت ندارند.

جلسه کمیته انضباطی ای اف سی هنوز ادامه دارد و همه اعضای کاروان ایران گوش به زنگ خبرند.

بنابر اخبار دریافتی از استرالیا جز جلسه ای که در حال برگزاری است، ظهر به وقت استرالیا هم جلسه دیگری در این باره انجام خواهد شد.

در ایران شاید هیچ‌کس دوست نداشته باشد تیم ملی اینگونه به خانه بازگردد و بعد از نمایش مقتدرانه در مرحله گروهی و سپس مقاومت 10 نفره برابر عراق که با شکست در ضربات پنالتی همراه بود، همه دوست دارند تیم ملی را دیدار مرحله بعدی این جام ولو با شکایت از بازیکن متهم به پرونده دوپینگ عراق ببینند.

بعد از رایزنی‌های فراوان و نامه‌نگاری‌ها، قرار است این پرونده تا ساعاتی دیگر در AFC مورد بررسی قرار گیرد و امیدواری‌ها به پیروزی ایران در این پرونده است.

همه چیز تا ساعتی دیگر مشخص می‌شود و اخبار تیم از اردوی استرالیا خبر از امیدی می‌دهد که شاگردان کی‌روش را در کمپ نگه داشته و فعلا بلیط بازگشت را به تاخیر انداخته است.

اعلام رای نهایی حدود ساعت ۹ و نیم

رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد جلسه انضباطی ای اف سی با اعلام رای در ساعات آینده به اتمام می‌رسد و احتمالا حدود ساعت ۹ و نیم رای نهایی اعلام می شود.

وی ادامه داد: مسئله این است که از یک طرف مدارک ما کامل است و از طرف دیگر هرگز در یک تورنمنت با مسئله‌ای مثل این مواجه نبوده ایم.

وی ادامه داد: در جلسه اول نتوانسته اند تصمیم نهایی را بگیرند و اعلام رأی به بعد موکول شده است. البته در کمیته انضباطی، اعضای عرب زبان هم داریم که این مسئله موضوع را برای ما سخت می‌کند و من فکر می‌کنم اگر اینطور نبود رأی به سود ما اعلام می‌شد.

کفاشیان در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به حقانیت ایران، رأی به سود طرفی باشد که حق با وی است. او اعلام کرد: شاید مقامات عراقی در ابلاغ حکم محرومیت غفلت کرده باشند.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه