مدیرعامل بعدی استقلال باید با پول بیاید/ جذب فوروارد تمام‌کننده نیاز فوری مجیدی

بهتاش فریبا با بیان اینکه گرفتاری این روزهای استقلال نداشتن منابع مالی است، اضافه کرد: مدیرعامل بعدی باید ابتدا منابع مالی به باشگاه تزریق کند.


به گزارش زرین نامه به نقل از تهران‌نیوز؛ بهتاش فریبا با اشاره به شرایط نامناسب استقلال بعد از شکست مقابل الهلال عربستان و حذف از آسیا اظهار کرد: متأسفانه تیم استقلال از سال‌های گذشته تاکنون شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و امیدواریم مدیریت این باشگاه هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود تا شاهد کاهش حواشی باشیم.

وی با بیان اینکه گرفتاری این روزهای استقلال نداشتن منابع مالی است، اضافه کرد: مدیرعامل بعدی باید ابتدا منابع مالی به باشگاه تزریق کند و سپس به کارهای دیگر برسد.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: متأسفانه هر سال تیم استقلال دیر بسته می‌شد، اما امسال با تفکرات فرهاد مجیدی تیم شکل گرفت و باید در ادامه استقلال نتایج بهتری در لیگ و جام حذفی کسب کند.

شرایط استقلال اصلاً مطلوب نیست

فریبا بیان کرد: همه‌ساله استقلال با مشکلاتی مانند نبود مربی یا مدیرعامل دست و پنجه نرم می‌کند و این وسط فقط هواداران اذیت می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه استقلال نیاز به یک مهاجم توانمند و تمام‌کننده دارد، یادآور شد: با جدایی قائدی، دیاباته، نادری، ریگی و دیگران استقلال نیاز به پر کردن خلأ بازیکنان جدا شده دارد، البته بازیکنان جدید همه جوان و پرانرژی هستند و نیاز به زمان دارند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اعتراض هواداران استقلال به مدیریت باشگاه استقلال و شرایط نامساعد این تیم گفت: هواداران واقعاً حق دارند که نگران آینده تیمشان باشند. ما هم هوادار استقلال هستیم و نگران این تیم.

فریبا با حمایت از فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری دو بازیکن مغضوب مدیریت باشگاه استقلال که در لیست جداشده‌ها قرار دارند، خاطرنشان کرد: جای اسماعیلی در بازی با الهلال واقعاً خالی بود و می‌توانست گره بازی را باز کند.

حمایت پیشکسوت استقلال از اسماعیلی و مظاهری

وی در پاسخ به این سوال که از دست دادن پنالتی در بازی با فولاد را چقدر در تصمیم مدیریت باشگاه استقلال برای اخراج اسماعیلی موثر می‌دانید؟ تبیین کرد: اختلافات اسماعیلی با مددی به پیش از بازی با فولاد برمی‌گردد.

پیشکسوت باشگاه استقلال عنوان کرد: بهترین بازیکنان دنیا هم پنالتی از دست می‌دهند و این موضوع تنها مختص اسماعیلی نیست و این اتفاقات فوتبالی همه جای دنیا رخ می‌دهد، اما در هرصورت از دست رفتن پنالتی در بازی با فولاد در تصمیم مدیریت برای اخراج اسماعیلی تأثیرگذار بوده است.

فریبا با بیان اینکه تعامل لازم بین مدیریت، کادرفنی و بازیکنان استقلال وجود ندارد، تأکید کرد: به همین دلیل است که می‌گویم مدیرعامل بعدی باید با پول بیاید و وقتی بازیکن تمام و کمال از لحاظ مالی تأمین باشد انرژی خود را می‌گذارد تا تیمش نتیجه بگیرد.

وی تصریح کرد: به هر صورت بازیکن با باشگاه قرارداد منعقد کرده و باید در موعد مقرر پول خود را دریافت کند و بازیکن هم در مقابل باید به تعهدات خود در قابل باشگاه احترام بگذارد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه