نیروی انسانی ستون خیمه مدیریت است

استاندار گلستان گفت: نیروی انسانی ستون خیمه مدیریت است که اگر این ستون ضعیف باشد جامعه به پیشرفت لازم نخواهد رسید و دچار تزلزل خواهد شد.

به گزارش زرین نامه؛ حسن صادقلو ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در استانداری گلستان برگزار شد با تبریک ایام‌الله دهه‌فجر اظهار کرد: اگر در برخی دستگاه‌های اجرایی پاک‌دستی، پاک چشمی، چابکی، درایت و تدبیر اتفاق نمی‌افتد ناشی از ضعف نیروی انسانی است.

وی با تاکید بر اینکه باید در بازبینی نیروی انسانی تدبر شود، تصریح کرد: برخی نیروها متناسب با مدیریت جامعه نیستند لذا اگر ستون نیروی انسانی درست چیدمان شود عرصه خدمت با وجود تنگناها و کمبودها به درستی مدیریت می‌شود.

نیروی انسانی از ادبیات خدمت فاصله گرفته است

استاندار گلستان از شهید رجایی به عنوان مصداق یک نیروی انسانی هم‌تراز با انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: این خدمتگزار با پیاده کردن ادبیات خدمت در مدیریت نیروی انسانی موفق عمل کرد که ما از این ادبیات فاصله گرفتیم.

صادقلو با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی بر اساس نقشه راه حرکت کنند، یادآور شد: مدیران باید برنامه‌محور بوده و نحوه چگونگی برنامه‌های خود را در جلسات استان گزارش کنند و ارزیابی آنها در گزارش بعدی به عنوان نقشه نظارتی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه مانع ریسک‌پذیری مدیریت دستگاه‌های اجرایی نخواهیم شد، ابراز داشت: اعتقاد داریم که باید ریسک‌پذیری مدبرانه، قانونمند و بخردانه در مدیریت لحاظ شود چرا که ریسک‌پذیری مدبرانه یکی از شاخصه‌های مدیریت جهادی است.

استاندار گلستان در خصوص برنامه‌های دهه‌فجر گفت: دهه‌فجر یک تشریفات نیست بلکه یک میثاق است و تمامی موضوعاتی که باید در این میثاق مدنظر باشد با حساسیت پیگیری شود.

صادقلو با بیان اینکه دهه‌فجر بازبینی در رفتار انقلابی است، یادآور شد: این ایام بازاندیشی در محتوای انقلاب راستین است که باید برای احیای تمامی پیام‌های این دهه حساس باشیم.

وی با بیان اینکه دهه‌فجر پیوند بین امام و رهبری و در واقع پیوند با محتواست، اظهار کرد: آموزه‌های مقام معظم رهبری نکته مهمی است که باید در برنامه‌های دهه‌فجر مدنظر باشد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه دهه‌فجر یک ماموریت و رسالت بزرگ است که تلاش و کار مضاعف می‌طلبد، گفت: در روزشمار برنامه‌های دهه‌فجر الفاظ عمیقی وجود دارد که باید محتوای این برنامه‌ها را به باور برسانیم.

صادقلو افزود: محتوای پیام ایام‌الله دهه‌فجر را در میدان عمل و نظر رونمایی کنیم و مسئولان مکلف هستند موضوع را با حساسیت بیشتری در حیطه کاری پیگیری کنند./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه