یادواره شهدا مانوری از دلدادگی جوانان به امام و رهبری است

زرین نامه: رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان گلستان گفت:برگزاری مراسم های معنوی  مانند یادواره شهدا در محیط دانشگاه علاوه بر آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی، غبار خواسته های دنیوی را از دلها کنار می زند و چشم دل را به حقایق الهی می گشاید.


به گزارش خبرنگار زرین نامه، حجت الاسلام و المسلمین مازندرانی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول بیان داشت: در حال حاضر نسل مخاطب ما از ایثار، فداکاری و از خودگذشتی مردم در شکل گیری انقلاب و مقاومت هشت ساله آن در جنگ تحمیلی اطلاع جامع و کاملی ندارند.
مازندرانی آشنایی این نسل با دستاوردهای انقلاب اسلامی یک فریضه الهی برشمرد و تصریح کرد: جوانان امروز باید بدانند که در این راه چه عزیزانی با خود باوری و شجاعت تمام عیار جان خود را نثار نمودند تا به رهنمودهای امام راحل جامعه عمل بپوشانند.
 رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان گلستان یادواره شهدا را مانوری از دلدادگی جوانان به امام و رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری این چنین مراسم معنوی در محیط دانشگاه علاوه بر آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی، غبار خواسته های دنیوی را از دلها کنار می زند و چشم دل را به حقایق الهی می گشاید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه