تحریم ها فرصتی برای کشور است

زرین نامه: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، صبح امروز در بیست و یکمین همایش ائمه جمعه استان گلستان، تحریم را یک عنایت الهی و فرصتی برای اصلاح امور و پیشرفت کشور دانست.

 

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام سیدرضا تقوی، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های متوالی نامگذاری های نزدیک و پیوسته به هم را انتخاب می کنند و در کنار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند.
وی با بیان اینکه این نامگذاری در شرایطی انجام شد که دشمنان حلقه تحریم ها را یکی پس از دیگری تنگتر از گذشته کرده اند، افزود: این تحریم ها در طول دوران انقلاب اسلامی نیز وجود داشت، اقتصاد مقاومتی، نوعی جنگ اقتصادی است.
حجت الاسلام تقوی، مقاومت ملت ایران را مقاومت در مقابل سطوح مختلف دشمن دانست و تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی با اقتصاد ریاضتی فرق دارد و سیاستگذاری ها نیز باید به پایداری در همه سطوح معطوف شود.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با فشار بیرونی روبرو است، اظهار داشت: در چنین شرایطی مشکل از بیرون بر جامعه تحمیل می شود.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، داشتن روحیه جهادی، وجود تجار و صنعتگران با غیرت، تلاش برای ناامید کردن دشمن، داشتن اتحاد و انسجام ملی، تقویت معنویت در جامعه، پرهیز از طرح مسائل حاشیه ای و پرهیز از برخورد شعاری را از زمینه ها و الزامات برای تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و ادامه داد: زمانی در اقتصاد مقاومتی موفق می شویم که اصول آن را نهادینه و اقتصاد را مردمی کرده و بخش خصوصی را گسترش دهیم.
انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه