اولین بالگرد هلال احمر گلستان تحویل گرفته شد

با حضور محمد عباسی دبیر کل جمعیت هلال احمر یک فروند بالگرد به پایگاه امداد و نجات هوایی هلال احمر گلستان تحویل داد شد .

محمد عباسی دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت : عظمت و بزرگی این رویداد به این دلیل است که کشور ما در شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها قرار دارد و ما به قول خود مبنی بر تحویل یک بالگرد به گلستان عمل کردیم .

وی گفت : انتظار می رود دغدغه های استان گلستان با این کار رفع شود .

استاندار گلستان هم با قدردانی از این اقدام گفت : امیدواریم بتوانیم با دریافت این بالگرد مشکلات استان را در زمان بحران مرتفع نماییم .

قناعت گفت : استان گلستان در منطقه حادثه خیز قرار دارد و خواسته ما اینست که گلستان را از تیپ دو به تیپ یک انتقال دهند .

استاندار گلستان عنوان کرد: راه‎اندازی مرکز آموزش‎های تخصصی امداد و نجات بین‎المللی در استان با توجه به انواع بلایای طبیعی و کارآمدی شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان از دیگر خواسته‎های مهم و موردنیاز استان به شمار می‎رود.

مجتبی اکبری مدیر عامل هلال احمر استان هم با تشکر از ستاد مدیریت بحران اظهار داشت : با آمدن این بالگرد به استان قطعا کیفیت برنامه های و سرعت خدمت رسانی به مناطق آسیب دیده بهتر خواهد شد .

وی افزود :راه‎اندازی دانشگاه علمی، کاربردی، درمانگاه فوق‎تخصصی پیامبر اعظم شهرستان گرگان و ساختمان تخصصی امدادی و توانبخشی در مرکز استان از جمله اقداماتی بوده که این جمعیت طی سال اخیر آن را به ثمر رسانده است.

اکبری اذعان داشت : یحث ساخت مسکن مهر کارکنان هلال احمر گلستان در دست اجراست .

این بالگرد از نوع AM 17 بوده و برای احداث این پایگاه هوایی که از سال 86 شروع شده ، در کنار ورزشگاه 15 هزار نفری کریم آباد قرار دارد 17 میلیارد ریال هزینه شده است .

انتهای پیام /

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه