۱۸ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی گلستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان گفت: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۱۸ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گلستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی شهرک‌های صنعتی گلستان، رحمان محمدزاده با اشاره افتتاح و آغاز ساخت 18 طرح در شهرک‌های صنعتی گلستان اظهار داشت: از مجموع این طرح‌ها ، 4 طرح عمرانی و زیربنایی در شهرک‌های صنعتی کلاله، مینودشت و گرگان با اعتبار بیش از 2 میلیارد و 550 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین در این ایام، عملیات اجرایی 14 طرح عمرانی با اعتبار 24 میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان تصریح کرد: ساخت و نصب مخزن، اجرای زیرسازی، اجرای جدول هدایت آب‌های سطحی، اجرای شبکه توزیع گاز داخلی، خط انتقال برق و اجرای شبکه داخلی مخابرات از مهم‌ترین این طرح‌ها است.

محمدزاده افزود: شبکه توزیع آب، خرید و نصب پکیج 75 مترمکعبی تصفیه خانه و اجرای بیس و آسفالت از دیگر طرح‌ها است.

وی اظهار داشت: گلستان ظرفیت و توانمندی بالایی در حوزه صنعت دارد که هنوز با همه تلاش‌های انجام گرفته نتوانسته نقش خود را به خوبی در این بخش ایفا کند.

محمدزاده تاکید کرد: یکی از سیاست‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی شناسایی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی است و برای تحقق این امر حمایت مدیران ارشد استانی و ملی لازم است.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه