نامه تعدادی از نمایندگان به رئیس جمهور / تاکید بر تسریع در پرداخت مطالبات توتون کاران گلستانی

عضو کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس از ارسال نامه تعدادی از نمایندگان به رئیس جمهور خبر داد و گفت: نمایندگان در این نامه خطاب به رئیس جمهوری بر تسریع در پرداخت مطالبات توتون کاران استان گلستان تاکید کرده اند.

به گزارش زرین نامه؛ رحمت الله نوروزی دبیرمجمع نمایندگان گلستان و نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه تعدادی از نمایندگان مجلس به رئیس جمهور خبر داد و گفت: نمایندگان در این نامه بر تسریع در پرداخت مطالبات توتون کاران استان گلستان تاکید کردند.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

برادر ارجمند حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهور

با سلام و تحیات الهی

احتراما، ضمن عرض تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی معروض می­دارد در سالی که مقام معظم رهبری تاکید بر عزم ملی مدیریت جهادی اقتصادی و فرهنگ دارند، توتون کاران زحمتکش استان گلستان هنوز مطالبات خود را دریافت ننموده اند و با مشکلات عدیده ای روبرو هستند لذا مستدعی است دستور فرمایید تا در اسرع وقت طلب این قشر زحمتکش و پر تلاش پرداخت شود.

قبلا از بذل توجه جنابعالی قدردانی می شود.

2015-02-04-05-55-52

گفتنی است، رحمت الله نوروزی، محمدحسین قربانی، ابوذر ندیمی، عباس رجایی، عباس پاپی زاده، عیسی امامی، فرج الله عارفی، محمدجواد نظری مهر، فتاحی، فیاضی، رضا صابری، نادر قاضی پور، عطاالله حکیمی و ایرج عبدی از جمله نمایندگان امضا کننده این نامه خطاب به رئیس جمهوری هستند.

منبع: گلستان ما

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه