19 بهمن‌ماه حماسه جاویدان انقلاب اسلامی است

ارشد نظامی آجا در استان‎های مازندران و گلستان از 19 بهمن‌ماه به عنوان یکی از حماسه‎های جاویدان انقلاب اسلامی یاد کرد.

به گزارش زرین نامه؛ امیرمنصور خمری صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان برگزار شد، گفت: رویداد باشکوه 19 بهمن‌ماه در خاطره نسل انقلاب و نسل‎‎های آتی به عنوان یک حماسه بزرگ متجلی است.

وی نقش نیروی هوایی ارتش را در پیروزی انقلاب اسلامی موثر خواند و تصریح کرد: نیروى هوایى ارتش با وجود تبلیغات گسترده رژیم طاغوت در برهه‎اى حساس با شجاعت و آگاهى در 19 بهمن‌ماه سال 1357 علیه ظلم و ستم طغیان کرد و به صفوف اسلام و مردم پیوست و ملت را در ادامه مبارزه دلگرم‎تر کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان با اشاره به اینکه با این کار نقش ارزنده همبستگی با شور ایمانی و انقلابی ملت ایران در اضمحلال رژیم پهلوی به رخ جهانیان کشیده شد، افزود: فداکاری و عشق ورزیدن به آرمان‎های مقدس انقلاب اسلامی موجب شد مردم ایران یکصدا با وجود فشارها و اختناق شدید آن روز در میدان مبارزه جور و ستم نظام پهلوی بیایند و حماسه باشکوه 19 بهمن‌ماه را ثبت کنند.

خمری 19 بهمن‌ماه را نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی و ارتش ایران ذکر کرد و گفت: در این روز حضور مقتدرانه ارتش در پیوند با ملت انقلابی برگ زرین دیگری در تاریخ ثبت کرد.

به گزارش فارس، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان با انجام حرکات رزمی، تجلیل از خانواده‎های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و پیشکسوتان شهرستان گرگان انجام شد.

این مراسم به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه