انتخابات، فرصتی برای کشور

زرین نامه: فرماندار شهرستان علی آباد کتول گفت: رویداد های مهم مانند انتخابات ریاست جمهوری برای نظام اسلامی با حضور آحاد مردم یک فرصت برای تثبیت آرمان های انقلاب در مقابل توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، علی اکبر کی پور در جلسه شورای اداری شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در خارج از کشور برای به چالش کشیدن انتخابات با استفاده از تهاجمات فرهنگی و اشاعه ی تفکرات ضد اسلامی سعی در به زنجیر کشیدن و انحراف افکار مردم دارند.

کی پور تصریح کرد: دلسوزان انقلاب و در راس آن ها مقام معظم رهبری نیز در داخل کشور همواره برای خنثی سازی فتنه های دشمن و انجام صحیح انتخابات با قدرت ایستادگی می کنند.

وی افزود: دشمن از سال ها قبل با فعالیت های ضد اسلامی سعی در تغییر نگرش مردم در داخل و خارج از کشور نسبت به اسلام و ولایت فقیه دارد.

فرماندار اظهار داشت: تنها یک مورد از فتنه هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب در ایران اتفاق افتاد، برای تغییرات بنیادی در بسیاری از کشورهای دنیا کافی بود، اما در ایران با وجود ولایت فقیه و پشتیبانی مردم از ایشان هیچ یک از این فتنه ها تاثیر گذار نخواهد بود.
کی پور خاطر نشان کرد: امروز دشمن با لباسی نو و القای کلید واژه هایی جدید همچون انتخابات آزاد سعی در تحریک افکار عمومی برای جبران ناکامی گذشته دارد.

فرماندار علی آباد کتول گفت: تنها راه مقابله با فتنه های دشمن، بصیرت افزایی و تبعیت محض از بیانات مقام معظم رهبری است که مردم تا کنون در امتحان خود پیروز بوده اند.

کی پور در پایان بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در ادارات و برگزاری هرچه باشکوه تر بزرگداشت دهه فجر به مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان تذکر داد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه