اجرای طرح راهداری نوروزی برای ارتقای ایمنی سفر در جاده‌ها‌ست

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: اجرای طرح راهداری نوروزی در جهت ارتقای ایمنی سفر در جاده‌ها برای شهروندان و مردم میهن اسلامی به مورد اجرا گذاشته می‌شود.

به گزارش زرین نامه؛ مهندس "علی بخش رستمی" در ششمین جلسه شورای راهداری که برای هماهنگی خدمات نوروزی در اداره کل برگزار شد، گفت: مجموعه اداره کل راه و شهرسازی یک تیم کاری است که می‌تواند با مدیریت صحیح و دقت لازم در انجام تعهدات و برنامه ریزی، ماموریت‌ها و فعالیت‌های خود را به پیش ببرد.

به گفته وی، با توجه به گستردگی خدمات و کثرت ماموریت‌ها و مسئولیت های اداره کل بعنوان یکی از بزرگترین دستگاه‌های اجرایی، می‌طلبد که برای دستیابی به اهداف مورد نظر، امور محوله را، تقسیم و برون سپاری کنیم.

رستمی معتقد است که هر اداره شهرستانی یک اداره کل کوچک است که واگذاری برخی از امور به آنها موجب تسریع روند اجرای برنامه‌ها و منتفع شدن استان از عمران و آبادانی می‌شود.

وی با تاکید بر مدیریت در اجرای طرح‌ها، برنامه ها و وظایف، اظهار کرد در سال جاری اعتبارات بخش راهداری استان افزایش یافته که در سایه همدلی، تلاش و مدیریت صحیح، در هزینه کرد آنها بهتر از گذشته عمل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: در سال جدید با مهندسی مجدد هزینه ها و عملکرد، منشأ تحقق شعار محوری سال و آبادانی و رونق استان خواهیم شد.

رستمی ادامه داد: توجه جدی به جلوگیری از تخریب و سرقت تابلوها و علائم ایمنی، تکریم ارباب رجوع، اطلاع رسانی و تعامل با مسوولان محلی و همسویی و هماهنگی با دستگاههای متولی ترافیک از جمله مواردی است که باید سرلوحه کار ما قرار گیرد.

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان نیز، گفت: طرح راهداری نوروزی از 25 اسفندماه شروع می شود و تا 17 فروردین ادامه دارد و خدمات این طرح طی دو مرحله قبل از شروع نوروز و در طول تعطیلات انجام خواهد شد.

مهندس "عادل مصدقی" اظهار کرد: پاکسازی سطح راه‌ها، ساماندهی علائم افقی و عمودی و تجهیزات ایمنی، خط کشی، اصلاح و تعمیر تابلوهای کیلومترشمار، جمع آوری تابلوهای معیوب، نصب تابلوهای هشدار دهنده، بازدید از چراغ‌های چشمک زن و سایر فعالیت‌های راهداری از اقداماتی است که در محورهای اصلی مورد تاکید است.

مصدقی افزود: داشتن لباس متحدالشکل راهداران و عوامل راهداری، تجهیز ماشین آلات به چراغ‌های گردان، حضور فعال در ستاد نوروزی و خدمات بین راهی، جلسه با پیمانکاران ملی و دستگاه‌های خدمات رسان و مستندسازی اجرای طرح و تهیه بنر و پیام های ایمنی از اقدامات دیگری است که اهتمام ویژه ای را در این طرح می‌طلبد./ ایسنا

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه