انقلاب ایران استثنایی ترین انقلابهای جهان است

زرین نامه: انقلاب اسلامی ایران یکی از استثنایی ترین انقلاب های جهان است و امام خمینی (ره) در این انقلاب یک نظام شاهنشاهی دو هزار و 500 ساله را سرنگون کرد.

 

به گزارش زرین نامه به نقل از مهر، جواد قناعت عصر شنبه درنهمین جلسه شورای اداری استان گفت:حضرت امام خمینی (ره ) دو اندیشه عملیاتی در نهضت وبرنامه خودشان داشتند که مهمترین آن تبدیل تهدید ها به فرصت ها بود که یکی از تهدیدهای جهان اسلام مساله اختلاف مذاهب بود.
وی اظهارداشت: دشمنان ما همواره نفعشان در اختلاف بین مذاهب و اختلاف بین شیعه وسنی وخود شیعه و سنی ها با یکدیگر بوده است و در این راه هم نهایت تلاش خود را انجام داده اند والبته در اختلاف شیعه و سنی در جهان اسلام توفیقاتی هم داشته اند وما هرمقدار که د راین زمینه وحدت شیعه وسنی تلاش کنیم باز هم جای کاردارد.

وی بیان کرد:حضرت امام (ره) بسیار هوشمندانه هفته وحدت را برای نزدیک کردن شیعه وسنی ووحدت بین این دو مطرح کرد و این هفته یکی از مظاهر وحدت اسلامی است و الان ما بیش از هرزمان دیگری به وحدت نیاز داریم.

استاندار گلستان درادامه بابیان اینکه یکی دیگراز اندیشه های عملیاتی حضرت امام ( ره ) تبدیل تفریق ها به وحدت بود گفت: هرجا انشقاق و دودستگی بود حضرت امام ( ره) آن را تبدیل به وحدت می کرد
.
وی تصریح کرد:سه استراژی مهم امام خمینی برای انقلاب یکی ایمان به هدف،ایمان وباورمردم و ایمان به خدا بود که توانست با تکیه به این سه استراتژی با همکاری مردم به این انقلاب را به سرمنزل پیروزی هدایت کند.

قناعت در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به نزدیکی انتخابات دهم ریاست جمهوری اظهار داشت: برخی امروز بحث انتخابات آزاد را در کشور مطرح می کنند در حالی که این انتخابات آزاد همیشه در کشور بوده وخود این افراد هم از طریق همین انتخابات سالیان سال در کشور مسئولیت های مختلف داشتند .

وی با بیان اینکه هرکس بحث انتخابات آزاد را مطرح کند تنها پازل دشمن را پر می کند گفت: امروزه دشمن هم می داند نمی تواند با جنگ نظامی، تهدید و تحریم ضربه ای به انقلاب ما بزند اما برخی تعصبات کور و رقابت های بی مورد کارطالبان و اسرائیل را انجام می دهند.

وی اظهارداشت: هر دوره خصوصا در سالهای پایانی دولت، مدیران باید گوش به فرمان رهبری باشند وسخنان ایشان را رصد کنند ودر انتخابات نیز کسی مدنظرشان باشد که به مواضع رهبری نزدیک ترباشد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه