2 شهیدگمنام به مهمانی علی آبادی ها می آیند

سه شنبه این هفته 2 شهید گمنام برای ساعاتی مهمان علی آبادی ها می شوند و پس از وداع شهروندان، این شهرستان را برای همیشه به مقصد گنبدکاوس ترک می کنند.

مصطفی فندرسکی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان علی آبادکتول در گفتگو با زرین نامه دراینباره گفت: در پی درخواست های دانشجویان و مردم، مراسم استقبال و تشییع 2 شهید گمنام که قرار است در گنبدکاوس آرام بگیرند، روز سه شنبه 12 اسفندماه در این شهرستان برگزار می شود.

وی ساعت ورود این شهیدان به علی آبادکتول را ساعت 8 و نیم صبح اعلام کرد و افزود: بعد از ورود پیکر مطهر این 2 شهید 19 و27 ساله جنگ تحمیلی به شهرستان، مراسم استقبال از میدان ولایت تا گلزار شهدای گمنام با حضور مردم و یگان های نظامی و انتظامی برگزار می شود.

فندرسکی تصریح کرد: بعد از مراسم استقبال، پیکر دو شهید به مصلی نمازجمعه شهرستان منتقل می شود و در آنجا حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آبادکتول سخنرانی پرداخته و شهروندان ولایتمدار شهرستان نیز باآرمان های بلند شهدا تجدید میثاقی دوباره می کنند.

شهدا با خود برکت می آورند

محمدکوه کن یکی از شهروندان علی آبادکتول در گفتگو با خبرنگار ما درباره برگزاری این مراسم در شهرستان گفت: شهدا به دلیل اخلاص و معنویتشان با خود برکتی همراه دارند که به واسطه آن علاوه بر ایجاد فضای معنوی در شهرستان، جوانان را در پایبندی به عقاید خود مستحکم و استوار می کند.

این جوان نسل سومی با اشاره به اینکه تا کنون تشییع پیکر شهدا را از نزدیک ندیده است، گفت: قطعاً حضور پیکر شهدا در شهرستان به جوانان شور و انگیزه ای مضاعف می بخشد که در مقابله با جنگ نرم دشمن نیز اثرگذار است.

سید کمال منتظری یکی از دانشجویان شهرستان علی آبادکتول نیز دراین خصوص با ابراز خرسندی از ورود شهدای گمنام به شهرستان گفت: شهدا نزد جامعه دارای ارزش و جایگاه والایی هستند و حضور شهدا به مردم امید دوباره ای می دهد که با یادآوری آن فداکاری ها و ایثارها مستحکم تر از همیشه پای آرمان های نظام اسلامی ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه