معیار ما برای توافق هسته ای حذف همه تحریم ها و حفظ حقوق هسته ای است/ کنگره آمریکا خود را برای فاتحه خوانی رژیم صهیونیستی آماده می‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه معیار ما برای توافق هسته ای حذف همه تحریم ها و حفظ حقوق هسته ای است، گفت: کنگره آمریکا خود را برای فاتحه خوای رژیم صهیونیم آماده می‌کند.

به گزارش زرین نامه به نقل از خاورستان، سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در حاشیه رزمایش مدافعان ولایت در بیرجند اظهار کرد: از خداوند می خواهیم در ظهور امام زمان (عج) تعجیل فرماید تا به ظلم های همه ظالمان پایان دهد و کعبه و مدینه را از دست تحریف کنندگا دین خارج کند.

وی افزود: انشالله امام زمان (عج) بیاید تا بندهای افتراء مستکبران را از بین ببرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: مردم ایران از آن طایفه ای نیستند که کنج خانه بنشینند و تنها برای ظهور امام زمان (عج) خود دعا کنند بلکه این مردم با حضور در رزمایش و میدان عمل امام خود را تنها نمی گذارند.

نقدی خاطرنشان کرد: 1700 شهید خراسان جنوبی سند محکمی بر صلابت و حضور این مردم در دفاع از انقلاب و نظام است مردمی که 1500 کیلومتر در برخی نقاط از جنگ دورتر بودند اما به میدان جهاد آمدند و برای حضور در جبهه سر از پا نمی شناختند.

وی اضافه کرد: امروز این آمادگی نه تنها در استان خراسان جنوبی است بلکه در تمام نقاط ایران اسلامی مشهود است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امروز همه بسیج قهرمان در اوج آمادگی دفاع از سراسر ایران اسلامی آمادگی دفاع داشته و گوش به فرمان ولایت و رهبر هستند.

نقدی افزود: نه تنها بسیج ایران اسلامی بلکه بسیج جهان اسلام حرکت خود را آغاز کرده و به وعده‌های امام راحل در امپراطوری شرق که سقوط منافقین و استکبار را دارد جامه عمل می پوشاند.

وی یادآورشد: امروز ایستادگی مردم، بسیجیان و ایران اسلامی وعده های امام راحل و جهان اسلام را محقق می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: اگر امام فرمودند " فلسطین آزاد خواهد شد" ما امروز شاهد این هستیم که رژیم صهیونیستی در جنگ های اخیر خود شکست را تجربه کرده است.

نقدی خاطرنشان کرد: امروز اسرائیل روی به دلغک بازی آورده و به این مجلس و آن مجلس می رود تا از ترس خود بکاهند.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا ذلیل و خوار توانایی مقابله با ملت ما را ندارد همه قدرت‌های دنیا را طلبیده تا شاید بتواند از این طریق به پیروزی برسد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی پشت دروازه های چین زمین گیر شده است سوریه شیپور جنگ دارد اما شیپورشان باید خاموش شود.

نقدی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان سفارت خانه هایشان را بر روی دوششان گذاشته اند و از این شهر به آن شهر می روند و مجبورند از ترس مجاهدان اسلام خانه به دوش باشند و به دنبال جایی برای ماندن هستند.

وی اضافه کرد:همه شاهد بودیم که مستکبران برای فرو نشاندن ترس شان رژیم صهیونیستی رئیس کنگره و نخست وزیر اسرائیل را فرا خواند و در آنجا بارها و بارها برای پیشبرد رژیم صهیونیستی برنامه ریختند و 2 هزار مجروح فلسطینی و 578 کودک را به کشتن دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: امروز این کنگره و رژیم صهیونیستی در حال نابودی است و الان دیگر وقت این بازیها گذشته است.

نقدی تاکید کرد: معیار ما برای توافق هسته ای جنگ های زرگری نیست بلکه حفظ حقوق هسته ای و حذف همه تحریم ها است.

وی با بیان اینکه پیام رزمایش به مستکبران این است همه کسانی که با شیطنت می خواهند حقوق ما را تصاحب کنند سرکار آنها با گردان های بیت المقدس، امام علی (ع)، کوثر و عاشورا است.

نقدی با بیان اینکه معیار ما برای توافق هسته ای جنگ های زرگری نیست بلکه حفظ حقوق هسته ای و حذف همه تحریم ها است، تاکیدکرد: توافق خوب هسته ای این است که همه تحریم ها بلافاصله پس از توافق حذف شود معیار ما این است هر کس می خواهد خوشش بیاید معیار ما برای جنگ زرگری تغییر نمی‌کند ملت ما روی ارزش ها خوش ایستاده است و فریب زیاده خواهی و ریاکاری استکبار را نمی خورد چرا استکبار به پایان خط رسیده است.

وی گفت: پیام رزمایش به مستکبران این است همه کسانی که با شیطنت می خواهند حقوق ما را تصاحب کنند سرکار آنها با گردان های بیت المقدس، امام علی (ع)، کوثر و عاشورا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: امروز کنگره آمریکا خود را برای فاتحه خوانی رژیم صهیونیستی آماده می کند.

سردار نقدی با بیان اینکه مردم ایران دیگر با این بازیها فریب آنها را نخواهند خورد، تصریح کرد: ملت ایران هوشیار است که اگر خوب و بد بازی می کنند میدان ما برای توافق هسته ای این بازیهای زرگری نیست چراکه این بازیها دیگر وقتش تمام شده است.

وی تصریح کرد: اگر امروز گردان‌های خود را داوطلب کرده ایم پیام ما به مجاهدان عراقی این است که تا به پیشروی های خود علیه تکفیری ها که مدافعان رژیم صهیونیستی اند ادامه دهید ما مدافع شما هستیم و شما هر جا که هستید حاضریم خون را در کنار شما بدهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: معیار امروز بسیجیان در میدان رزمایش به آمریکا و صهیونیسم این است که از این رزمایش درس بگیرند و بدانند دوران ظالمانه آنها به پایان رسیده است.

سردار نقدی با بیان اینکه آمریکا فداکار و سربازی ندارد و به پایان خط خود رسیده است و دوران سلطه گری او تمام شده است، تصریح کرد: او امروز با رسانه های هم سویش خود را مقتدر نشان می دهد که روزی این پرده ها کنار خواهد رفت و چهره واقعی او برای جهان رو خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه