بیش از 1500 برنامه ویژه هفته زن در گلستان برگزار می‎شود

 مدیر‌کل امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفت: بیش از یک‎هزار و 500 برنامه همزمان با هفته زن در استان توسط نهادها، دستگاه‎ها و سازمان‎ها برگزار می‎شود که ۱۰۶ برنامه آن شاخص است.

به گزارش زرین نامه؛ فائزه عبداللهی ظهر امروز در دومین جلسه ستاد هفته بزرگداشت مقام زن استان اظهار کرد: هفته گرامیداشت مقام زن فرصتی است که هر کدام از بانوان به فراخور مسئولیت توانمندی‎های ادارات و نهاد خود را در حوزه زنان نشان دهند و با معرفی این فعالیت‎ها اتفاقات بهتری را رقم بزنند.

وی تصریح کرد: با توجه به مصادف شدن نوروز امسال با ایام فاطمیه امیدوارم که بتوانیم با توجه حضرت زهرا (س) سالی توأم با اتفاقات خوب در عرصه زنان را رقم بزنیم.

عبداللهی با اشاره به اینکه در ایام گرامیداشت هفته زن مراسم‎های متنوعی از سوی ارگان‎های دولتی برگزار می‎شود، افزود: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی نشاط و شادابی و تحکیم بنیان خانواده، جشنواره غذاهای بومی محلی، بازدید از خانه‎های سالمندان استان، بخشیدن جرم برخی از زندانی‎های اناث و ... در لیست برنامه‎های اجرایی است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه در نشست با معاون رئیس‎جمهور در امور زنان موضوع عضویت زنان در شورایعالی اداری کشور و شورای انقلاب فرهنگی، آمار و ... تصویب شده است، تصریح کرد: عضویت مدیرکل امور زنان خانواده استان‎ها در شوراهای اشتغال، برنامه‎ریزی و سلامت و امنیت غذایی پیشنهاد شده است که با این عضویت رسمی بانوان می‎توانند گامی مهم‌تر در حل مشکلات جامعه زنان کشور بردارند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت در حال اجرا است و بودجه مناسبی نیز برای آن تعیین شده که جهت آبادانی و کارآفرینی در روستاها موثر است./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه