کشف بیش از 30000 قطعه مواد محترقه در آستانه چهارشنبه آخرسال+تصاویر

فرمانده نیروی انتظامی علی آبادکتول در آستانه چهارشنبه آخر سال از کشف بیش از 30 هزار قطعه انواع مواد محترقه و دستگیری 3 متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر اژدری در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: با تلاش ماموران نیروی انتظامی شهرستان علی آبادکتول این مواد محترقه از عاملین فروش کشف و 3 نفر از متخلفین در این خصوص دستگیر شدند.

وی در ادامه با اشاره به آسیب های چهارشنبه سوری اظهار کرد: هر ساله در ایام نوروز شاهد گزارش های زیادی از نقص عضو افراد اعم از نابینایی دایم، قطع دست، پا و انگشتان، سوختگی اعضای بدن و مرگ های فجیح هستیم که فقط در اثر یک لحظه غفلت اتفاق می افتد.

اژدری با این توصیه به جوانان که هرکز سلامتی خود و خانواده را به آتش نسپارید، شعله های زیبای آتش به راحتی قادر به نابودی زیبایی ها هستند، تصریح کرد: در صورت مواجهه با هرگونه بسته مشکوک، آن را تکان ندهید و از جابجایی، ضربه زدن، انداختن درون آب و نزدیکی به مواد اشتعال زا پرهیز کنید.

فرمانده نیروی انتظامی علی آبادکتول در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و دیگر موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه مراتب را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

انتهای پیام/ ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه