قرعه کشی در عاملیت مجاز فروش قطعات یدکی سایپا "درویشی" علی آبادکتول+ تصاویر

برندگان اولین دوره قرعه کشی عاملیت مجاز فروش قطعات یدکی سایپا فروشگاه درویشی علی آبادکتول مشخص شدند.

به گزارش زرین نامه؛ اولین دوره قرعه کشی عاملیت مجاز فروش قطعات یدکی سایپا (فروشگاه درویشی) در این فروشگاه با حضور نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، جمعی از مشتریان و کسبه محل برگزار شده و برندگان این دوره جوایز خود را دریافت کردند.

در این مراسم، آقایان خلیل سوخته سرایی، جهانعلی جهان تیغ، روح الله ایزد فر، ابوالقاسم خراسانی و سرکار خانم سمیه جهانتیغ، به عنوان برندگان اولین دوره معرفی شدند و هدایای خود را که شامل دوچرخه کوهستان، جارو برقی و چندین حلقه لاستیک خودرو بود، دریافت نمودند.

محمد مهدی درویشی مدیر عامل فروشگاه قطعات یدکی سایپا (درویشی) در گفتگو با خبرنگار زرین نامه، هدف از برگزاری این قرعه کشی را قدردانی از مشتریان عنوان کرد و گفت: جوایز ناقابلی که به مشتریان اعطا گردید پاسخی به حسن اعتماد آن ها در انتخاب این نمایندگی بود که امیدوارم همه شهروندان به ویژه مشتریان این نمایندگی سال جدید را بدون حادثه و تصادف سپری کنند و همواره در صحت و سلامت باشند.

وی تهیه و توزیع قطعات اصلی و دارای گارانتی و استاندارد را از وظایف ذاتی و اصلی این نمایندگی دانست و اظهار: استفاده از وسایل یدکی غیر استاندارد علاوه بر کاهش عمر خودرو و استهلاک زودرس در مواردی باعث برزو خطرات جانی نیز می شوند.

درویشی ادامه داد: به همشهریان عزیز توصیه می شود همواره از مراکز مجاز اقدام به خرید وسایل و لوازم یدکی دارای مارک و برچسب اصالت کالا کنند و با ارسال پیامک نیز از اصالت کالا مطمئن شوند.

وی تصریح کرد: وجود قطعات غير استاندارد و مشابه‌سازي شده در بازار اين ضرورت را ايجاد مي‌كند كه مشتريان هنگام خرید قطعات خودرو، براي حفظ جان و مال خود در برابر مخاطرات از استاندارد، ايمني و كيفيت لوازم يدكي خریداری شده اطمنيان حاصل کنند.

مدیر عامل فروشگاه قطعات یدکی سایپا (درویشی) در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگی درویشی این اطمینان را به مشتریان می دهد که همه محصولات این شرکت دارای برچسب اصالت هستند و به طور مستقیم از شرکت سایپا تهیه و توزیع می شوند.

تصاویری از مراسم قرعه کشی در فروشگاه درویشی

 انتهای پیام/ ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه