پیام شورای اسلامی و شهردار علی آبادکتول به مناسبت سال 94

اعضای شورای اسلامی و شهردار علی آبادکتول در پیامی مشترک آغاز سال 94 با عنوان "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" را به شهروندان و مسافران نوروزی این شهر تبریک گفتند.

به گزارش زرین نامه؛ در این پیام تبریک آمده است:

« یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به همه هموطنان عزیز به خصوص شهروندان عزیز علی آبادکتول تبریک و شادباش عرض نموده و در سال پیش رو برای تمام ملت شریف ایران سالی توام با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش آرزو می نماییم.

آغاز سال نو موسم همدلی و همزبانی است و پیوند دوباره با آرمان ها و آرزوهایمان.

نوروز برای ملت ما الگویی از همدلی و مهربانی به عنوان تنها رمز پیروزی و بهروزی است. ملت ما با همدلی و همبستگی، سختی ها و مصایب فراوانی را پشت سر گذاشته است. ملت شریف ایران با وحدت و همدلی توانسته در طول قرن ها و اعصار گذشته بارها از هویت ملی و اسلامی خود در برابرآسیب ها و تهدیدات بی شمار دفاع کرده و از تمدن بزرگ و تاریخ ساز خود با رشادت و آگاهی پاسداری نماید.

در سال جدید دلهایمان را به هم نزدیک تر نماییم، دستهایمان را به همدیگر بدهیم و با یاری هم، منظری زیبا و زندگی خاطره انگیز خلق کنیم.

شهرداری و شورای شهر علی آبادکتول با برنامه ریزی و آماده سازی شهر از روزهای گذشته، آماده میزبانی از همه ی مسافران و گردشگران درنوروز 94 است و امید دارد که بتواند برای گردشگران خاطره ای خوش از ایام حضور در این شهر بسازد.

در آستانه سال جدید به شهروندان عزیز شهرمان نوید می دهیم که در این سال با اجرای پروژه های زیباسازی، علی آبادکتول را به شهری زیباتر برای بهتر زیستن تبدیل نماییم.

به امید آنکه در سایه همدلی و همراهی همه شهروندان و مسئولان، سال 94 در شهری با اخلاق تر، زیباتر، ایمن تر، توسعه یافته تر، آباد تر و شاداب تر از امروز به استقبال بهار بنشینیم و حالی احسن تر از امروز داشته باشیم.»

اعضای شورای اسلامی و شهردار علی آبادکتول

انتهای پیام/ ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه