دریافت یارانه با اسناد جعلی در علی‌آبادکتول

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری اعضاء باند جعل اسناد هویتی و کشف 18جلد اسناد هویتی جعلی خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ علی اکبر جاویدان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان علی‌آبادکتول پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی موفق شدند در اجرای طرح تشدید دستگیری اتباع بیگانه غیر مجاز فاقد کارت اقامت، افرادی که اقدام به جعل اسناد و مدارک هویتی می‌کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

وی ادامه داد: اعضاء این باند که تبعه کشور افغانستان بودند، علاوه بر عکس‌دار کردن شناسنامه افراد فوت شده با اظهارات خلاف واقع و گواهی کذب و جعل مهر اداره ثبت احوال، اقدام به اخذ شناسنامه، کارت ملی و دفترچه خدمات درمانی برای خود و فرزندانشان کرده بودند و ماهانه یارانه دریافت می‌کردند.

شناسایی و دستگیری 10 نفر در اجرای طرح تشدید دستگیری اتباع بیگانه غیر مجاز فاقد کارت اقامت

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در همین راستا با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی و هماهنگی مراجع قضائی، 10 نفر از متهمان در اجرای طرح، شناسایی و دستگیر شدند.

جاویدان با اشاره به کشف 18 جلد اسناد دولتی از قبیل شناسنامه، کارت ملی، دفترچه بیمه خدمات درمانی از منازل متهمان تصریح کرد: با هماهنگی‌های لازم تمامی اسناد هویتی کشف شده برای ابطال و اقدامات قانونی به اداره ثبت احوال تحویل و ابطال گردید.

وی در پایان ابراز کرد: پس از تکمیل شدن پرونده، متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه