نوروزی:‌ تجهیزات شهربازی فاقد گواهینامه پلمپ مي شوند

مدیر کل استاندارد گلستان گفت: از ادامه فعالیت تجهیزات شهربازی فاقد گواهینامه جلوگیری می گردد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ رضا نوروزی مدیر کل استاندارد گلستان با بیان این مطلب که طبق مصوبات شورایعالی استاندارد، استاندارد تجهیزات شهربازی مشمول اجرای اجباری استاندارد می باشد، گفت: مطابق ضوابط این سازمان فعالیت هرگونه وسیله شهربازی فاقد گواهینامه ممنوع می باشد.

رضا نوروزی اظهار نمود: با توجه به تعطیلات نوروزی و آغاز به کار شهربازیها، بازرسی از این قبیل واحدها در دستور کار اداره کل استاندارد گلستان قرار گرفته است و در صورت مشاهده وسایل فاقد گواهینامه ایمنی، نسبت به پلمپ آن اقدام خواهد شد.

دبیر شورای استاندارد یادآور شد: تجهیزات شهربازی قبل از فعالیت باید توسط شرکتهای بازرسی مورد تایید سازمان ملی استاندارد مورد بازرسی قرار گیرند و در صورت مطابقت با استاندارد و تکمیل سایر مدارک، گواهینامه ایمنی دریافت نمایند.

وی خاطرنشان ساخت با توجه به اینکه مالکیت اکثر زمینهای شهربازی در اختیار شهرداریها می باشد، موضوع استانداردسازی تجهیزات شهربازی به کرات به شهرداریها اعلام شده و از آنان خواسته شده قبل از صدور هرگونه مجوز فعالیت و عقد قرار داد با بهره برداران شهربازی ارائه گواهینامه ایمنی را بعنوان یکی از شروط در قرارداد منعقده اعمال نمایند.

نوروزی در ادامه افزود: انتظار می رود در سال جدید به منظور حفظ حقوق شهروندان و جلوگیری از هرگونه حادثه برای استفاده کنندگان، استاندارد سازی شهر بازی ها به طور جدی در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد.

انتهاي پيام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه