جابجایی ۱۷۷ هزار مسافر از طريق ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي گلستان

مسئول كميته خدمات حمل و نقل ستاد هماهنگي خدمات سفرهاي گلستان گفت: از ابتداي اجراي طرح نظارت بر سفرهاي نوروزي تاکنون، بيش از یکصد و ۷۷ هزار مسافر از طريق ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي استان سفر کرده اند.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي گلستان، مهدی میقانی، مسئول كميته خدمات حمل و نقل ستاد هماهنگي خدمات سفرهاي گلستان از آمادگی کامل بخش حمل و نقل جاده اي استان گلستان جهت نظارت بر دور دوم سفرهاي نورزي خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های به عمل آمده و با همکاری دستگاه هاي عضو كميته خدمات حمل و نقل ستاد هماهنگي خدمات سفرهاي استان و همچنين تشكل هاي صنفي بخش حمل و نقل مسافر، تيم هاي نظارتي محورهای حوزه استحفاظی استان را كنترل خواهند کرد.

وی با اشاره به تشريح برخي فعاليت هاي كميته حمل و نقل، اظهار داشت: با تشكيل تيم هاي مشترک نظارتي و همچنين گشت هاي نامحسوس وضعيت حمل و نقل جاده اي استان به صورت مستمر كنترل شده و در صورت وجود هرگونه مسئله اي در خصوص كيفيت جابجايي مسافران نوروزي، موضوع رصد شده و در اسرع وقت مرتفع خواهد شد.

مديركل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان افزود: بر اساس اطلاعات دريافتي از سامانه ترافيک آنلاين راهها در 28 محور مواصلاتي استان؛ آمار كل تردد در ايام طرح سفرهاي نوروزي از (25 اسفند) لغايت (9 فروردین) 4 ميليون و 37 هزار و 119 وسيله نقليه بوده است.

وي ادامه داد: متوسط نرخ جريان ترافيک در سطح راههاي مواصلاتي استان معادل 431 وسيله نقليه در ساعت بوده، ضمن اينكه بيشترين نرخ اين جريان ترافيكي مربوط به محور گرگان– علي آباد كتول با تردد یک هزار و 224 وسيله در ساعت با مجموع 411 هزار و 400 تردد در این ايام بوده است.

ميقاني افزود: از ابتداي اجراي طرح نظارت بر سفرهاي نوروزي تا کنون بيش از یکصد و 77 هزار مسافر از طريق ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي استان گلستان، حدود 13 هزار مسافر از طریق قطار، 4 هزار و 200 مسافر از طريق ناوگان هوايي و تعداد 5 هزار و 177 مسافر ايراني و خارجي از مرز اينچه برون تردد کرده اند كه در مجموع بيش از 90 درصد اين جابجايي از طريق جاده انجام شده است.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه