در فتنه 88 با خون شهدا معامله کردند

زرین نامه: دبیر کل جامعه وعاظ کشور : در فتنه 88 ، فتنه گران ؛ نظام ، امام (ره) و شهیدان را فروختند و شهید فروشی کردند و دل رهبری را به درد آوردند . در حالیکه ما برای این نظام و انقلاب این همه شهید داده بودیم ولی اینها در فتنه 88 با خون شهدا معامله کردند.

به گزارش زرین نامه، حجت الاسلام جعفر شجونی دبیر کل جامعه وعاظ کشور و عضو ارشد جمعیت موتلفه اسلامی صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان گرگان با اشاره به برخی سخنان در مورد انتخابات آزاد گفت : می گویند انتخابات باید آزاد باشد ، مگر انتخابات ما تا بحال آزاد نبود ، این حرف رمز است و پیشاپیش دارند مقدمه فتنه دیگری را زمینه سازی می کنند .

دبیر جامعه وعاظ کشور اذعان داشت : در دیداری که با سید حسن نصر الله داشتم ، دیدم ایشان از قضایای فتنه 88 در ایران خیلی ناراحت است . خدمت ایشان عرض کردم که آقا سید ! شما ناراحت ایران نباشید ، سپاه و بسیج و خانواده های شهدا و ایثارگران تا پای جان از رهبری دفاع می کنند . فتنه گران عددی نیستند و مشکلات در هر کشوری وجود دارد .

شجونی درباره تحریم ها گفت : مقام معظم رهبری فرمودند که ما سر پیچ هستیم و در این مواقع هم باید با صبر و حوصله بکار ببریم . در این شرایط نیز اقتصاد مقاومتی چاره ساز است و باید در این زمینه به حرف رهبری گوش کنیم .

وی با بیان خاطره ای از 12 بهمن 57 گفت : من و محمد منتظری هم از افرادی بودیم که قرار بود از نوفل لوشاتو با امام به تهران بیاییم . دم هواپیما که خواستیم سوار شویم دیدیم جبهه ملی و نهضت آزادی سر از پا نمی شناسند . افرادی چون قطب زاده و ابراهیم یزدی خیلی دوست داشتند که در هواپیما جای بگیرند .

من به منتظری گفتم که ما با این هواپیما نرویم . در حالیکه هواپیمای امام 8 صندلی خالی داشت . خلاصه با هواپیمای دیگری به تهران رسیدیم و خلبان هم ما را دور بهشت زهرا گرداند و خیلی لذت کردیم . پیاده که شدیم مامور ساواک قصد نداشت که گذرنامه محمد منتظری را تایید کند که به او گفتم دوران ساواک تمام شده و اگر تایید نکند معلوم نیست سرش چه می آید و او هم قبول کرد ./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه