آبشار کبودوال پربازدید ترین منطقه علی آبادکتول در نوروز 94

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر علی آبادکتول گفت: جنگل و آبشار کبودوال با جذب بیش از 53 هزار نفر گردشگر، پر بازدیدترین منطقه گردشگری این شهرستان در نوروز امسال بوده است.

یاسر قندرهاری در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: بیش از 69 هزار نفر در نوروز امسال از تفرجگاه های کبودوال، دهنه محمد آباد کتول و دهنه زرین گل بازدید کردند که بیشترین بازدید کننده در این ایام مربوط به کبودوال بوده است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش آمار اقامت گردشگران در این شهرستان نسبت به سال گذشته اظهار کرد: بر اساس گزارش ستاد اسکان، امسال بیش از 28 هزار و 740 نفر در مراکز اقامتی شامل هتل ها، پانسیون ها، مهمان پذیرها، کمپ های موقت و چادر های شخصی نوروز امسال در شهرستان علی آبادکتول اقامت داشته اند.

قندهاری افزود: بیش از 438 نفر نیز در این ایام از موزه تاریخ طبیعی شهرستان واقع در جنگل کبودوال بازدید کردند. 

سرپرست اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری علی آبادکتول با اشاره به فعالیت های ستاد خدمات سفر برای ایجاد فضای مناسب و امن گردشگردی در این شهرستان تصریح کرد: در طول این ایام بیش از 57 مورد بازرسی از مراکز اقامتی، پذیرایی، منازل استیجاری و کمپ های موقت در ستاد، توسط همکاران اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری این شهرستان انجام شد.

قندهاری با بیان اینکه در طول ایام نوروز هیچ گونه شکایت یا نارضایتی به دبیرخانه ستاد گزارش نشد، خاطر نشان کرد: تعداد 8 مورد بازدید از کمیته امداد و نجات، 5 مورد بازدید از کمیته خدمات انتظامی و امنیتی و 5 مورد بازدید از کمیته اسکان شهرستان نیز در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به گردشگران در این ایام انجام شد.

اخبار مرتبط:

 آغوش باز "نگین گمشده گلستان" برای پذیرایی از گردشگران نوروزی

انتهای پیام/ ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه