راه اندازی 2 پاسگاه انتظامی در مناطق گردشگری علی آبادکتول

نماینده مردم علی‌ آبادکتول در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی 2 پاسگاه انتظامی در محدوده 2 منطقه نمونه گردشکری و ييلاقی این شهرستان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ رحمت اله نوروزی با اعلام اين خبر گفت: آبان ماه سال گذشته درخواست احداث کلانتری در 2 دهنه گردشگری محمد آباد کتول و زرين گل به معاونت حقوقی و امور مجلس ناجا ارائه و با پيگيری های انجام شده این درخواست از سوی فرمانده نیروی انتظامی کشور در روزهای پایانی سال 93 موافقت شد.

وي با بیان اینکه به زودی اقدامات لازم برای راه اندازی این 2 پاسگاه انتظامی انجام می شود، تصریح کرد: شهرستان علی آبادکتول دارای 74 روستای می باشد که از این تعداد، 13 روستا در دهنه محمدآبادکتول و 10 روستا در دهنه زرين گل قرار دارند اما فقط در شهرهای علی آبادکتول، فاضل آباد و مزرعه پاسگاه انتظامي استقرار داشت.

نوروزی همچنین خاطرنشان کرد: بزودی جهت استقرار پایگاه هلال احمر در دهانه محمدآبادکتول و دهانه زرین گل نیز درخواست خواهم داد که امیدوارم با توجه به حضور جناب آقای علی اصغر احمدی استاندار سابق گلستان در این سازمان و شناخت ایشان از استان گلستان و شهرستان علی آبادکتول یا اجرای این طرح نیز موافقت شود.

انتهای پیام/ ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه