اعلام برنامه های هفته سلامت در استان گلستان

از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان برنامه های هفته سلامت در استان گلستان اعلام شد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ جدول اعلام برنامه ها به شرح زیر است:

سه شنبه 2 اردیبهشت ( روز اول ) : نواختن زنگ سلامت در دبیرستان ۲۲بهمن خیابان ایران‌مهر، افتتاح نمایشگاه سلامت در سوله نمایشگاهی تالار فخرالدین اسعد گرگانی

چهارشنبه 3 اردیبهشت ( روز دوم) : هفته سلامت با شعار «سلامت و سبک زندگی ایرانی و اسلامی» دومین نامگذاری شده است، ارسال پیامک انبوه، عیادت از بیماران و جشنواره غذا در تمامی شهرستان استان از برنامه های روز دوم این هفته است.

پنجشنبه 4 اردیبهشت ( روز سوم) : سومین روز هفته سلامت به عدالت در سلامت و ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی نام‌گذاری شده، و در این روز همایش دو روز بیماری‎های متابولیک و گوارشی از دیدگاه طب سنتی در بیمارستان فلسفی آغاز خواهد شد و دیدار از خانواده شهد و غبار مزار شهدا، مصاحبه و پخش برنامه‎های تلویزیونی از دیگر برنامه‎های دانشگاه علوم پزشکی در این روز است.

جمعه 5 اردیبهشت ( روز چهارم ) : در روز جمعه استقرار پایگاه‎های خودمراقبتی را در مکان‎های نماز جمعه استان وجود داردو در این روز مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قبل از خطبه‎های نماز جمعه سراسر استان سخنرانی خواهند کرد و همچنین پیاده‌روی همگانی و همایش دوچرخه‌سواری شهرستان گرگان را در روز چهارم هفته سلامت خواهیم داشت.

شنبه 6 اردیبهشت (روز پنجم) : شعار روز شنبه پنجمین روز هفته سلامت «سلامت و مشارکت اجتماعی» است و افتتاحیه نمایشگاه سلامت دانشجویی، همایش پاک‌سازی طبیعت با همکاری دستگاه‎های اجرایی و تور خبرنگاری در این روز تدارک دیده شده است.

همایش علمی غذا از مزرعه تا سفره، افتتاح پروژه‎های عمرانی، ویژه برنامه‎های غذایی و همایش تقدیر از خیرین و حامیان سلامت از دیگر برنامه‎ها در هفته سلامت است.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه