کمیسیون‎های تخصصی بازوی اصلی شورای راهبردی دانشگاه آزاد است

مشاور فرهنگی در امور اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کمیسیون‎های تخصصی بازوی اصلی شورای راهبردی این دانشگاه است.

به گزارش زرین نامه؛ مهدی نادری‌نسب پیش از ظهر امروز در جلسه شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گلستان اظهار کرد: شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی یکی از موضوعات مورد توجه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بود.

وی با بیان اینکه در 31 استان کشور شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته است، افزود: در استان گلستان امروز نخستین جلسه به ریاست نماینده تام‎الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است.

مشاور فرهنگی در امور اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی هدف از تشکیل این شورا را سیاست‎‎گذاری و هدایت فعالیت‎های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و افزود: شرایط فرهنگی موجود استان یکی از موضوعاتی است که در شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی قطعاً مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نادری‎نسب با بیان اینکه این شورا به دنبال ورود به مسائل اجرایی نیست، خاطر‎نشان کرد: اعتبارت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در سال‎های اخیر افزایش چشمگیری داشته است و غفلت از مسائل فرهنگی باعث وارد آمدن لطمه‎های شدیدی به بدنه دانشگاه خواهد شد.

وی ادامه داد: مدیران شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی استان گلستان باید به ویژگی‎های استانی اهتمام داشته باشند و آن چیزی که در استان گلستان به عنوان میراث به صورت ملموس و یا نامشخص به حساب می‎آید باید در فعالیت این شورا دیده شود.

مشاور فرهنگی در امور اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دبیرخانه شورای راهبردی و فرهنگی در معاونت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته است و جلسات و نشست‎های استان‎ها بعد از پالایش و پایش به سمع و نظر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خواهد رسید.

نادری‎نسب گفت: کمیسیون‎های تخصصی به عنوان بازو‎های اصلی شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی به حساب می‎آید./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه