آغاز برنامه های هفته سلامت علی آبادکتول+ تصاویر

ویژه برنامه آغاز هفته سلامت شهرستان علی آباد کتول با شعار "ایمنی مواد غذایی از مزرعه  تا سفره" به میزبانی دبستان آسیه (س) برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد فرماندار علی آبادکتول در این مراسم که با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین ادارات این شهرستان در جمع دانش آموزان مقطع ابتدایی برگزار شد، بیان کرد: هدف ما ایجاد زمینه‌ داشتن تن و روان سالم افراد در جامعه است که برای رسیدن به این هدف باید همه ی ارگان‌ها دست به دست هم داده و بهداشت عمومی جامعه را تامین کنند.

وی با تاکید بر ضرورت آموزش بهداشت از دوران کودکی اظهار کرد: داشتن تن سالم و بهداشت جسم باید از کودکی به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

تجری مفرد تصریح کرد: امروز جامعه ما برای رسیدن به اهداف نظام وانقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری به دانش آموزان سالم و با نشاط نیاز دارد و این سلامتی و شادابی با رعایت بهداشت از مزرعه تا سفره ممکن خواهد بود.

در ادامه این مراسم، جشنوار غذای سالم دانش آموزی برگزار و به برگزیدگان هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

گفتنی است، هفته سلامت یکم تا هفتم اردیبهشت ماه امسال با عنوان «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی برای ارتقای عادلانه سلامت» و شعار هداشتی «ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره» برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ ت 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه