عدم آشنایی با قوانین سبب بروز تخلف در دستگاه‌های اجرایی می‌شود

مدیرکل بازرسی استان گلستان گفت: احساس فساد سبب بی‌اعتمادی بین دولت و ملت می‌شود و آشنا نبودن کارکنان دستگاه‌های اجرایی به قوانین عامل بروز تخلف در دستگاه‌ها است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام موسی فتوحی صبح امروز در جمع مدیران جهادکشاورزی استان گلستان اظهار داشت: توسعه و پیشرفت بدون نظارت محقق نمی شود و آشنا نبودن به قوانین سبب بروز تخلف در دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

وی نظارت را توجه برای انجام درست امور دانست و افزود: محور توسعه نظارت است و کار نظارت این است که منابع مالی درست در جای خودش هزینه شود.

مدیرکل بازرسی استان گلستان نظارت اداره کل بازرسی را نظارت راهبردی دانست و تصریح کرد: با نگاه اصلاح وارد شده و با پیشنهاد ها و توصیه ها به حل مسائل کمک می‌کنیم.

فتوحی از استقرار هیئت اعزامی سازمان بازرسی استان گلستان در سازمان جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: از پیشنهادها برای اصلاح روند کار بازرسی استقبال می‌کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان نیز در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت همدلی و همزبانی گفت: امیدوارم در سال جدید با همدلی گام‌های ارزشمندی برای جامعه برداریم.

مختار مهاجر افزود: دستیابی به آن‌چه مورد توجه رهبر انقلاب و توسعه پایدار ایران اسلامی است جز در سایه همدلی، همفکری و اتحاد دولت و مردم امکان‌پذیر نخواهد بود./تسنیم

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه