خواص با نسخه تثبیت شده انقلاب حرکت کنند وگرنه طرد می شوند

زرین نامه: استاندار گلستان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گفت : نگاه مردم به نسخه تثبیت شده است که نسخه کاربردی آن در قانون اساسی و جزییات آن توسط امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تبیین شده است.

به گزارش زرین نامه، جواد قناعت که در جمع نیروهای مسلح استان در سپاه نینوا گلستان سخن می گفت : انقلاب اسلامی ایران را باید از از انقلابهای دیگر دنیا نظیر انقلاب اکتبر شوروی و انقلاب کبیر فرانسه جدا کرد. انقلاب اسلامی ایران ویژگی های منحصر بفردی داشت که در اینجا من فقط به دو نکته بسنده می کنم.

قناعت افزود : نکته اولی که باید بدان اشاره کنم اینست که نسخه انقلاب فقط در دست انقلابیون و شخصیت های انقلابی نبود که با میل خود و یا ندانسته بخواهند آن را دستکاری کنند. نسخه انقلاب قبل، حین و حتی بعد از انقلاب در دستان مردم بود . مبانی انقلاب و آموزه های دینی در باور و ذهن مردم جاری و ساری است .

وی با توجه به نسخه مردمی گفت: نسخه کاربردی انقلاب که توسط امام خمینی (ره) برا ساس آموزه های دینی تحت عنوان قانون اساسی نهادینه شده است و جزییات انقلاب هم با رهنمودهای مقام معظم رهبری محقق شده است.

استاندار گلستان اضافه کرد: مردم باید خواص و استوانه های نظام را بر اساس این نسخه تثیت شده مقایسه نمایند. خیلی از این افراد در فتنه 88 رفوزه شدند. اگر مردم در جریان فتنه 88 به برخی نمره رد یا قبولی دادند بر اساس همهین نخه انقلاب بوده است.

قناعت ویژگی دوم انقلاب اسلامی ایران را اطاعت از رهبری و ولایت دانست و گفت: بر خلاف صدر اسلام که مسلمانان به خواص نگاه می کردند گفت: ملت امروز ایران به درجه ای از بصیرت و اگاهی رسیده است و نگاهشان به مسائل بر اساس نسخه تثبیت شده انقلاب است و نه نگاه خواص و این نشان می دهد که در سر بزنگاه ها مردم تصمیمات خوبی می گیرند .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: خواص و استوانه های نظام تا مادامی که با بستر شناخته شده انقلاب حرکت کنند اعتماد و اقبال مردمی را به دنبال دارند و هر وقت از این بستر فاصله بگیرند با عدم اقبال مردمی رو به رو می شوند .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

وی در پایان با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح استان گفت: امروز نیروهای مسلح ما به درجه ای از امادگی رسیده اند که دشمن حتی اجازه فکر کردن در مورد حمله به ایران را در سرش نمی پروراند. آنها به دنبال این هستند که در خانواده انقلاب ایجاد اختلاف کنند که بهترین مثال ان فتنه 88 است.

منبع: گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه