دشمنان انقلاب از تفکر جمهوری اسلامی می هراساند

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب از تفکر جمهوری اسلامی که همان تفکر اسلام ناب محمدی است هراسان هستند.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی در مراسم یاد بود عروج شهادت گونه سرهنگ جانباز سید ابوالحسن نریمانی اظهارکرد: در گذشته می گفتند دین افیون توده ها است ولی امروز به برکت وجود امام و به برکت خون شهداء و نعمت ولایت فقیه در دنیا تحول ایجاد شده است.

نوروزی با بیان اینکه مستبدین در زمان طاغوت دین را به انزوا کشیده بودند، افزود: به برکت قیام حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی دین مجدد به اعتلا رسیده است.

وی ادامه داد: اندیشمندان جهان امروز در خصوص حضرت امام خمینی(ره) قلم می زنند و این به خاطر ارتباط امام با قران و اعتقادات امام هست.

نماینده مردم علی آباد و کمالان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عظمت جمهوری اسلامی در جهان، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب از تفکر جمهوری اسلامی که همان تفکر اسلام ناب محمدی است هراسان هستند.

وی درادامه خاطرنشان کرد: دشمنان نظام بعد از پیروزی انقلاب در این اندیشه بودند که نظام بعد از مدتی از پا می افتد ولی امروز سمینارهای مختلف می گذارند که چگونه جمهوری اسلامی را مهار نمایند.

نوروزی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، افزود: نامگذاری سال به نام همدلی و همزبانی برای آن است که دولت موفق شود و وقتی دولت موفق شود یعنی نظام مردم سالار دینی موفق شده است.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه