تلاش برای بالابردن دانش حقوقی مردم گلستان

رئیس کل دادگستری استان گلستان از تلاش دستگاه قضایی استان برای بالابردن دانش حقوقی مردم برای گرفتار نشدن در دام کارچاق‌کن‎ها خبر داد.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، احمد فاضلیان به تلاش‎های صورت گرفته برای بالابردن دانش حقوقی مردم اشاره کرد و افزود: تشکیل شوراهای حل اختلاف یکی از گام‎های موثر دادگستری برای آشنایی اقشار مختلف مردم با قوانین است.

وی از تلاش دستگاه قضایی استان برای بالابردن دانش حقوقی مردم خبر داد و اظهار کرد: در نقاط محروم به دلیل آگاهی نداشتن ساکنان این مناطق از مسائل حقوقی، امکان گرفتار شدن آنان در دام کارچاق‌کن‎ها وجود دارد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: به این منظور در نشست‎هایی که با علما و روحانیون این مناطق داشتیم از آنان تقاضا کرده‎ایم در این بخش با ما همکاری کنند و تذکرات لازم را در خصوص گرفتار نشدن افراد در دام این شیادان به مردم بدهند.

فاضلیان از مردم خواست در صورت مواجهه شدن با افرادی که ادعا می‎کنند به واسطه رابطه با قضات یا کارکنان دادگستری‎ها می‎توانند مشکل آنان را حل کنند، فریب نخورند و بلافاصله موضوع را به مراجع قضایی اطلاع دهند.

وی همچنین به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و این قدرت و شکوفایی کشور را حاصل خون شهدا دانست و تاکید کرد: همه ما باید قدردان باشیم و برای حفظ این ارزش‎ها تلاش کنیم.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه