دشمن با تمام توان سعی در توقف حرکت ایران اسلامی دارد

زرین نامه: نماینده علی آباد کتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبارجهانی با تمام توان خود سعی در توقف حرکت انقلاب اسلامی دارد، اما تدابیر به موقع و حکیمانه مقام معظم رهبری و همراهی مردم، مانع از دستیابی دشمنان به اهدافشان می شود.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، رحمت اله نوروزی امشب در یازدهمین یادواره 48شهید سرفراز دهستان شیرنگ بیان داشت: امروز ایران تمام پیروزی های خود را مدیون از جان گذشگی دلیر مردان دیروز و شهدای امروز است.
وی ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: باید در انتخابات 92 باید زمینه حضور و شرکت تمام افکار و جناحهای سیاسی که به آرمانهای امام، قانون اساسی و ولایت فراهم شود.
نوروزی افزود: اصولگرا و اطلاح طلب بودن برای مردم نان وآب ندارد و مسئولین باید با تقویت پایه های اتحاد، مشکلات بی شمار مردم را حل کنند.
وی خاطر نشان کرد: هیچ کشوری نمی تواند ادعا کند میزان سلامت و آزادی رای در انتخابات آن ها به اندازه سلامت و آزادی انتخابات ایران است .
نماینده علی آباد کتول و بخش کمالان با بیان اینکه سلامت و آزادی انتخابات در ایران یک اصل ثابت شده است، ادامه داد: در بعضی از انتخاباتات گذشته، مانند انتخابات ریاست جمهوری در سال 76، که تمایل بعضی از دولتی های وقت، به شخص خاصی بود، مشاهده کردیم که نتیجه ی آراء مردم، شخص دیگری را بر مسند ریاست جمهوری نشاند و این موضوع این نشانه ی آزادی رای و سلامت کامل انتخابات درایران اسلامی است.
نوروزی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتراز شهادت نیست در پایان گفت: امیدوارم با عنایت خداوند متعال، رهبری مدبرانه آیت الله خامنه ای وحضور گسترده مردم شهیدپرور ایران اسلامی درعرصه های مختلف انقلاب، شاهد بالندگی و پربارتر شدند نهالی که شهدا با خون خودآبیاری کردند باشیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه