دومین همایش شوراهای اسلامی شهر و روستای علی آبادکتول/ تصاویر

دومین همایش شوراهای اسلامی شهرستان علی آبادکتول در فاضل آباد برگزار شد.

 به گزارش زرین نامه؛ این همایش با حضور آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، ائمه جماعت علی آبادکتول و فاضل آباد، رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس، سماعیل محمدی دادستان، احمد تجری مفرد فرماندار، بخشداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا این شهرستان در مجتمع فرهنگی هنری شهر فاضل آباد برگزار شد.

سید ابراهیم رضوی دبیر اجرایی همایش شوراهای اسلامی شهرستان علی آبادکتول درباره این مراسم به خبرنگار ما گفت: ما قبل از برگزاری این همایش نشست مشورتی با حضور اعضای شوراهای شهرهای علی آبادکتول و فاضل آباد و همچنین نمایندگان بخشداری های تابع برگزار کردیم که این همایش به نحو احسن و در خور شٱن شوراهای اسلامی برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری این همایش در فاضل آباد با هدف شناساندن قابلیت های این شهر اظهار کرد: این برنامه هرسال در یکی از شهرهای علی آبادکتول برگزار خواهد شد تا توانمندی های آن شهرها نیز نمایان شود.

مسول امور شهری، روستایی و شوراها فرمانداری علی آبادکتول همچنین در خصوص میزبان بعدی این همایش تصریح کرد: براساس برآوردهای انجام شده در امور شوراهای فرمانداری علی آبادکتول قرار شد همایش سال آینده شوراهای اسلامی شهرستان در صورت اعلام آمادگی مسئولین مزرعه به میزبانی این شهر برگزار شود.

انتهای پیام/ ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه