آیت الله قدمی: امروز چهره نفاق آل سعود آشکار شده است / جنایات عربستان همچون جنایات صهیونیست هاست

استاد حوزه و دانشگاه گفت: در ده سال گذشته اگر ادعای آن را داشتیم که رژیم سعوی وابسته به آمریکا و اسرائیل است در آن دوران باور این موضوع برای افکار عمومی کاری سختی بود ولی با گذشته زمان امروز خداوند متعال چهره نفاق آل سعود را آشکار ساخته است.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ آیت الله سید حبیب الله قدمی استاد حوزه و دانشگاه و ازعلمای به نام استان گلستان در میزگرد تخصصی بیداری اسلامی با رویکرد بررسی تحولات یمن ، اظهارکرد:قبل از انقلاب اسلامی امریکا منافع خود را در خاورمیانه به راحتی به دست می آورد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نتوانست این کار را انجام دهد.

وی تصریح کرد: مردم یمن یکی از چهار تمدن اطراف حجاز در دوران پیامبر(ص) بودند و زمانی که مردم مکه در توهش دختران را زنده به گور می‎کردند و صدها نفر را به خاطر یک نفر می‎کشتند یمنی‎ها با تمدن بودند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه از گذشته تفرقه عجیبی در بین مردم حجاز با حکام بود و امروز نیز شاهد هستیم که حاکمان حجاز راه پدارن خود را می‎روند افزود: امریکا سعی کرد انقلاب ایران را با تحریم ها و جنگ تحمیلی و توطئه های مختلف انقلاب را از بین ببرد ولی به جای آن تفکر انقلاب اسلامی به کشور های دیگر منتقل شد.

وی در ادامه تصریح کرد: کشورهایی آلت دست امریکا مثل عربستان که منافع خود را در منافع امریکا می بینند به نام اسلام و اهل سنت در جبهه ای در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند و اگر احساس کنند در کشوری تفکر اسلامی دست امریکا را کوتاه می نماید در مقابلش می ایستند.

قدمی با بیان اینکه امروز جنایات عربستان همچون جنایات صهیونیست ها است ،گفت: امروز یمنی‎ها و ایرانی‎ها مردمانی هستند که برای اسلام و در راه خدا شمشیر می‎زنند و این پیشبینی است که قرآن داشته و قطعا مردم یمن در راه خدا بهتر شمشیر خواهند زد.

وی با بیان اینکه در سوره عنکبوت نیز خداوند به آزمایش انسان‎ها و نشان دادن چهره منافقین به مردم اشاره دارد، گفت: در ده سال گذشته اگر ادعای آن را داشتیم که رژیم سعوی وابسته به آمریکا و اسرائیل است در آن دوران باور این موضوع برای افکار عمومی کاری سختی بود ولی با گذشته زمان امروز خداوند متعال چهره نفاق آل سعود را آشکار ساخته است.

این کارشناس مذهبی اذعان کرد: امروز مسلمانان در قبال جنایات آل سعود تکلیف شرعی دارند و نباید در برابر این جنایت‎ها سعودی‎ها سکوت کنند.

انتهای پیام/ ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه