آقای رضایی متاسفم/ یمن منتظر ماست

اهل سیاست نیستم تا ادعا کنم موشک های ایران برای دفاع از آل سعود آماده اند، یک روستایی ام و می گویم یمن منتظر ماست همین!

به گزارش زرین نامه؛ محمد سلیمی در واکنش به اظهارات اخیر محسن رضایی درباره آل سعود نوشت؛ جناب آقای محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرده اند؛ هر کشوری به مرزهای آل سعود حمله کند، با ایران طرف است اما نمی دانم چرا من از این جملات شرمگین شدم!

آقای رضایی نمی دانم قرار است کدام یک از موشک های ما بر سر مردم یمن فرود آیند اما از کودکی یادم داده اند که چشم به کیسه های زر ندوزم و آنجا که مظلومی مورد ستم قرار می گیرد با ستمگران همسو نشوم، حال نمی دانم با کدامین منطق اعلام کرده ای که قرار است روزی ما هم کودک کش شویم.

نکند در این دنیای پر از تزویر تو هم لغزیده ای! هر چند در فتنه ی 88 هم خیلی دیر به خود آمدی و از صف توابین شدی ...

نه ما کودک کش نبوده ایم، ما ظالم نبوده ایم و نخواهیم شد، ما در خط ولایتیم و هیچ گاه مانند یاران امام حسن (ع)، دنیا و آخرتمان را به کیسه های طلای معاویه نمی فروشیم، ما می مانیم و گوش به فرمان ولی هستیم.

چگونه باور کنم که کودکان یمنی در حال شهادت هستند و زیر بمب باران آل سعود کودک کش از وحشت به خود می لرزند و جرات بازی کودکانه ندارند و در اینجا عده ای در سرزمین مهدی موعود (عج)، ولی شان را رها کرده اند، یمانی ها را رها کرده اند و در صف یاران شیطان تک چشم رفته اند!

نه جناب رضایی خیالت راحت باشد ما از سپاه خراسانی هستیم و هرگز بر ولی خود شمشیر نمی کشیم و امام خوبی ها را با تمام هستی هم عوض نمی کنیم.

آل سعود به کنار، لازم باشد برای دفاع از حق مظلومان با دنیا به جنگ بر خواهیم خواست.

انتهای پیام/ 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه