چهاردهمین سالگرد نماینده فقید علی آبادکتول+تصاویر

چهاردهمین سالگرد شهادت دکتر حاج محمد صادق صادقی نماینده فقید علی آبادکتول (یاک 40) در دوره ششم مجلس شورای اسلامی با حضور علاقمندانش در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ این مراسم با حضور آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، رحمت نوروزی نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس، حجت الاسلام زنگانه مشاور امور فرهنگی استاندار، حجت الاسلام موسوی امام جمعه علی آبادکتول، خانواده دکتر صادقی و مردم این شهرستان برگزار شد.

غلامرضا منتظری رئیس مجمع بسیج استان گلستاندر این مراسم دکتر صادقی را تندیسی از صداقت و خدمت به مردم توصیف کرد و گفت: آنچه برای خدا می بارد اگر چه کم، اما موجب شکوفایی می شود، صادقی عمری کوتاه داشت اما در همان زمان کوتاه توانست خوب خدمت کند و به همین دلیل است که در یادها همیشه زنده می ماند.

وی اذعان داشت: صادقی تراز و شاخصی به نام ولایت داشت و همه چیز را با آن می سنچید. او تنها محب اهل بیت (ع) نبود بلکه خادم آن ها بود و این ویژگی همیشه در رفتار و کردارش هویدا می شد.

منتظری تصریح کرد: اگر می خواهیم ادامه دهنده راه شهید صادقی باشیم، باید ضمن داشتن بصیرت، خوب نگاه کنیم که پرچم ولایت در کدامین سو به احتراز در آمده، به سمت آن برویم تا از طوفان خطرات دشمن در امان بمانیم.

وی همچنین با تاکید لزوم پشتیبانی از ولایت فقیه برای حفظ انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ما در رٱس حکومت اسلامی خود رهبری داریم که دنیا به هوش و تیزبینی ایشان اذعان دارد و به گفته برخی از تئوریزیسین های غربی 110 مدل اعتراض برای سقوط کشورها وجود دارد که با 3 تای آن اکراین دچار فروپاشی شد و امروز بعد از اجرای 90 مدل در ایران، این کشور با رهبری مقام معظم رهبری همچنان ایستاده است.

پسر دکتر صادقی نیز با قدردانی از حضور مردم در این مراسم گفت: زبانم برای قدردانی از شما بزرگواران قاصر است، این استقبال گرم شما موجب می شود بعد از گذشت 14 سال، گمان کنیم سال اولی است که پدرم درکنارمان نیست.

وی افزود: شاید شهید تا قبل از شهادت متعلق به خانواده اش باشد، اما بعد از آن متعلق به همه ی گروه ها و مردم است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه