اولین نشست هم اندیشی مدیران کل اقتصادی گلستان با فعالان اقتصادی علی آبادکتول برگزار می شود

اولین نشست هم اندیشی توسعه علی آباد کتول با حضور معاون برنامه ریزی استانداری گلستان و مدیران کل اقتصادی استان و فرماندار علی آبادکتول در این شهرستان برگزار می شود.

ابوالفضل مومنی مدیر روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: این جلسه امروز از ساعت 18 الی 22 با حضور علی مرگدری معاون برنامه ریزی استانداری گلستان، مختار مهاجر مدیر کل جهاد کشاورزی، ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، حسینقلی قوانلو مدیر کل صنعت معدن تجارت، نادعلي كهنسال مدیرکل دخانیات گلستان و چند تن از فرمانداران شهرستان های استان برگزار می شود.

وی همچنین در خصوص حضور مسئولین شهرستانی در این جلسه گفت: آقای تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول، رؤسای ادارات و رؤسای شورای شهرها و شهرداری ها، دهیاران، حوزه ی مشاور جوان فرمانداری نیز در این نشست حضور دارند.

مومنی با اشاره به برگزاری این جلسه در هتل پارمیس تصریح کرد: در این جلسه قرار است درباره مشکلات فعالان اقتصادی حوزه های مختلف علی آبادکتول که در آن فعالان بخش گردشگری و صنایع دستی، کشاورزان، دامداران، باغداران، بازاریان، صنعتگران و توتون کاران این شهرستان نیز حضور دارند، هم اندیشی شود.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه