نشست هم اندیشی مدیران ارشد اقتصادی گلستان با فعالان اقتصادی علی آبادکتول+ تصاویر

نشست هم اندیشی علی ابادکتولنخستین نشست هم اندیشی مدیران ارشد اقتصادی استان گلستان با فعالان عرصه های مختلف اقتصادی علی آبادکتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ نشست با حضور آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان، حجت الاسلام موسوی امام جمعه علی آبادکتول، علی مرگدری معاون برنامه ریزی استانداری گلستان، مختار مهاجر مدیر کل جهاد کشاورزی، ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، حسینقلی قوانلو مدیر کل صنعت معدن تجارت، نادعلي كهنسال مدیرکل دخانیات گلستان و چند تن از فرمانداران شهرستان های استان، تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول و رؤسای ادارات، رؤسای شورای شهرها و شهرداری ها و دهیاران این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مدیران اقتصادی استان با فعالان بخش گردشگری و صنایع دستی، کشاورزان، دامداران، باغداران، بازاریان، صنعتگران و توتون کاران شهرستان علی آبادکتول درباره مشکلات فعالان اقتصادی حوزه های مختلف این شهرستان هم اندیشی کردند.

فرصت کم برای بیان مشکلات فعالان حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و گردشگری با وجود مشکلات و معضلات فراوان آن ها در این حوزه ها، از حواشی این برنامه بود که با اعتراض فعالان و حتی مدیرانی که برای پاسخگویی حاضر شده بودند، مواجه شد.

یکی دیگر از اعتراضات فعالان اقتصادی برگزاری این جلسه با حجم کاری بالا و بررسی مشکلات چندین حوزه در یک برنامه بود، که علیرغم طولانی شدن جلسه ( از ساعت 18 الی 23 شب) موجب می شد، تعداد کمتری از فعالان هر بخش به بیان مسایل مورد نظر خود بپردازند و مدیران نیز فرصت کمی برای پاسخ گویی به هر سوالات داشتند.

 

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه