شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور در سال 94 صبح فردا در گرگان معرفی و رونمایی می شود

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت : شهید شاخص بسیج رسانه کشور فردا طی مراسمی در گرگان رونمایی و معرفی می شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ عبدالجواد عموزاد خلیلی ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: هر یک از اقشار بسیج هر ساله فردی را به عنوان شهید شاخص استانی و کشوری معرفی می کنند که سال گذشته شهید روحانی فرد شهید شاخص سازمان بسیج رسانه استان گلستان بود.

عموزاد اظهار کرد: با توجه به اهمیت شهید روحانی فرد و اقدامات قابل توجه وی در پیروزی انقلاب اسلامی و نقش حساس وی در منطقه و از طرفی راه اندازی اولین هفته نامه مازندران و گلستان فعلی بعد از انقلاب و قدرت بالای تحلیل و نویسندگی ، رزومه این شهید بزرگوار به سازمان بسیج مستضعفین داده شد تا به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج رسانه در سال 94 مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: سازمان بسیج مستضعفین نیز بعد از بررسی های خود، اواخرهفته گذشته نظر خود را اعلام کرد و شهید محمد علی روحانی فرد به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه کشور انتخاب شد.

مسئول روابط عمومی بسیج رسانه استان گلستان اظهار کرد: قرار است صبح فردا با حضور آقای مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و مدیران بسیج رسانه 32 استان و سایر مسئولین محلی و خبرنگاران استانی مراسم معرفی و رونمایی از شهید شاخص بسیج رسانه کشور در گرگان برگزار شود.

عموزاد خلیلی گفت : این مراسم صبح فردا ساعت 9 صبح در تالار اشراق صدا و سیمای گلستان برگزار می شود و همچنین حجت الاسلام پناهیان نیز سخنران این مجلس خواهد بود.

وی تاکید کرد: شهید محمدرضا معززی نیز که سابقه فعالیت در عرصه رسانه دارد به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه استان گلستان در سال 94 انتخاب شده است .

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه