بسيج با استفاده از ظرفيت رسانه اسلام را به جهانيان معرفي نمايد / فعالیت بسیج رسانه مقابله ای بر حیله دشمن خواهد بود

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور گفت: بسيج با استفاده از ظرفيت رسانه اسلام را به جهانيان معرفي نمايد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در همایش بسیج رسانه كه در صداو سيماي گلستان برگزار شد ، اظهاركرد: بايد نگاه جدیدی به رسانه ها داشته باشیم و از طریق رسانه اسلام را به مردم جهان معرفي كنيم.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور افزود: امروز تروريست ها با استفاده از ابزار رسانه به دنبال اين هستند كه بگويند ما در حال جهاد هستيم و بسياري از افرادي كه به آنها مي پيوندند فريب آنها را خورده اند.

وي با بيان اينكه تروريست ها در عراق و سوريه 3.5 ميليارد دلار مصرف رسانه اي داشته اند ، تصريح كرد: امروز بايد كلام ما با استفاده از ابزارهاي مختلف از طريق رسانه ها به سراسر دنيا مخابره شود.

وی با اعلام این مطلب که ما باید سال ها قبل بسیج رسانه را فعال می کردیم ، افزود: همواره بسیج در عرصه های مختلف به خوبی ظاهر شده و تحول ایجاد کرده است امیدوارم با فعالیت بسیج در بخش رسانه نیز تحول خوبی را شاهد باشیم.

بصیری با بیان این نکته که بسیج امروزه در حوزه رسانه وظیفه ای مضاعف برعهده دارد، افزود: اکنون دشمنان ما تمام توان خود را برای کمرنگ کردن ارزش ها و باورهای مردم به کار بردند از این رو فعالیت بسیج رسانه مقابله ای بر حیله دشمن خواهد بود.

اخبار مرتبط:

خدا نیامرزد کسانی را که به دو قطبی شدن جامعه پرداختند / دسته بندی اصولگرا و اصلاح طلب ریشه صادقانه ای ندارد و به مردم تحمیل شده است

کلیپ/ آهنگ "پیچ و هیچ" با صدای "احسان امانی" خواننده جوان گلستانی

تصاوير / همايش كشوري مسئولين استاني بسيج رسانه

انتهاي پيام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه