نشست توجیهی فنی و حرفه ای با شهرهای مزرعه و سنگدوین

نشست توجیهی مرکز فنی و حرفه ای علی آبادکتول با اعضای شورای اسلامی شهرهای مزرعه کتول و سنگدوین در راستای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ ولی اله والی رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان در این نشست ضمن معرفی امکانات و فرصت های این مرکز آموزشی، به تشریح طرح "توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته" پرداخت.

وی اظهار کرد: این طرح جهت توسعه کمی و کیفی تولیدات، افزایش نرخ بهره وری و رونق اقتصادی جامعه هدف و همچنین کاهش نرخ مهاجرت روستاییان به شهر و در راستای تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی دفتر مقام معظم رهبری در شورای عالی اشتغال کشور به تصویب رسیده است که توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای در مراحل مختلف پیگیری و اجرا می شود.

والی با اشاره به اهداف مختلف این طرح تشریح کرد: توانمند سازی و اجرای آموزش های مهارتی روستاییان خصوصاً در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با بهره گیری از تمام امکانات، تحقق سهم بری عادلانه آموزش ها به صورت خوشه ای و زنجیره ای برای همه ی اقشار جامعه و همچنین مشاوره و هدایت شغلی توسط کارشناسان و مربیان از اهداف این طرح است.

اعضای شورای شهرهای مزرعه و سنگدوین نیز در این نشست علاوه بر اعلام شرایط شغلی و آموزشی منطقه نسبت به اجرای هرچه بهتر طرح "توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته" تاکید کردند و قرار شد جهت اطلاع رسانی به مردم و اعلام نیازهای آموزشی متقاضیان اقدام کنند.

انتهای پیام/ 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه