کارگروه رسانه ای تبیین اندیشه های شهید روحانی فرد در گلستان تشکیل شد

عضو شورای بسیج رسانه استان گلستان از تشکیل کارگروه رسانه ای برای ترویج و معرفی شخصیت شهید محمد علی روحانی فرد شهید شاخص بسیج رسانه کشور در سال 94 خبر داد.

به گزارش زرین نامه به نقل از کاسپین؛ عبدالجواد عموزاد خلیلی ظهر امروز سوم خرداد ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به معرفی شهید شاخص سال 94 سازمان بسیج رسانه کشور گفت : افتخاری بود برای استان گلستان که برای اولین بار شهید شاخص در یکی از اقشار بسیج به این استان اختصاص یابد .

عموزاد افزود: این موضوع باید فرصتی باشد تا با استفاده بهینه از موقعیت پیش آمده استان گلستان و شهرستان گرگان و کردکوی بیشتر و بهتر به کشور معرفی شوند و مردم سایر نقاط کشور نیز با سرمایه های معنوی استان گلستان آشنا شوند.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در این رسالت خطیر گفت : با توجه به اینکه شهید روحانی فرد شهید شاخص عرصه رسانه و اطلاع رسانی بود و اولین نشریه را در شمال کشور بعد از انقلاب راه اندازی کرد لازم است خبرنگاران نیز به این موضوع و معرفی شخصیت شهید مبادرت کنند.

عضو شورای بسیج رسانه استان گلستان تصریح کرد: به همین منظور کارگروهی متشکل از خبرنگاران استان گلستان تشکیل شده اند تا در فرصت های پیش رو و مناسبتهای مختلف بتواننددر رسانه های استان و کشور به تبیین اندیشه های شهید و معرفی وی همت گمارند.

عبدالجواد عموزاد خلیلی بیان کرد: حرکت اول برای معرفی شهید با انتخاب وی به عنوان شهید شاخص سال 94 توسط سازمان بسیج مستضعفین صورت گرفت و در ادامه مراسم بسیار با شکوهی در گرگان و روستای ایلوار زادگاه این شهید برگزار شد.

عموزاد اظهار امیدواری کرد : این کارگروه بتواند این شهید بزرگوار که تا به این لحظه ابعاد شخصیتی و معرفتی و حتی رسانه ای اش مغفول مانده ، از مهجوریت برهاند .

گفتنی است شهید محمد علی روحانی فرد مدیر مسئول هفته نامه پیام مستضعفین درسال 1325 در روستای ایلوار کردکوی به دنیا آمد و در اول اسفند سال 64 به همراه شهید محلاتی نماینده امام (ره) در سپاه در آسمان اهواز مورد اصابت راکت دشمن قرار گرفت و به شهادت رسید .

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه