فرزند روح الله بودن یعنی پایبند به راه و آرمان امام (ره) بودن/ چرا در سال 88 وصیتنامه سید احمد آقا دست به دست می‌چرخید؟/ چه شده که 175 غواص این روزها نگران شده اند و آمدند/ دشمن مدیریت شده هم جاسوسی می‌کند

امام جمعه بندرگز گفت: بعد از فتنه 88 مردم نگران بعضی موضع گیری ها بوده اند، نگران برخی افراد و ساکتین حامیان فتنه بودند و چه شعاری سر می دادند، مردم آن روزها شعار می دادند، نواده روح الله سید حسن نصرالله، یعنی...

به گزارش زرین نامه؛ به نقل از کناره، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی محمدی در دومین شب یادواره سرداران و 200 شهید تخریبچی شمال کشور با اشاره به سخنان سردار باقرزاده درباره پشتیبانی شهدا از ولایت بیان کرد: هر وقت در کشور اتفاقی می افتد و رهبری ناراحت بشود شهدا خودشان را به ما نشان می دهند، حال چه اتفاقی افتاده است که 175 غواص این روزها نگران شده و آمده اند؟! لذا مراقب باشید که فتنه دیگری در راه است.

وی با بیان اینکه عده ای می خواهند در مقابل رهبری الم شوند، بیدار باشید در مقابل رهبری کسی را برای ما مقابل الم نکنند، اظهار کرد: امام (ره) بت شکن بود و امروز نیز ابراهیم زمان، رهبر عظیم الشاُن با سخنان، با شجاعت، با درایت و با موضع گیری های خود بت شکنی می کند.

محمدی ملت ایران را یاران ابراهیم زمان دانست و افزود: امروز پیروان امام بت شکنی می کنند، یعنی هر کسی با ولایت زاویه بگیرد و در مقابل ولایت الم شود، آن الم را خم می کنند، هر کسی مقابل ولایت بت شود، آن بت را می شکنند و در مقابلش می ایستند.

فرزند روح الله بودن یعنی پایبند به راه و آرمان امام (ره) بودن

وی تصریح کرد: رهبری با هیچ کسی تعارف ندارند، با نوه امام هم تعارفی نداشتند، یادمان نمی رود بعد از فتنه 88 رهبر ناراحت، مردم نگران، برخی نگران بعضی موضع گیری ها و افراد. ساکتین نیز حامیان فتنه بودند، مردم آن روزها شعار می دادند، نواده روح الله سید حسن نصرالله، یعنی آن کسی یادگار امام است آن کسی از امام است، آن کسی پرورش یافته اندیشه امام است، مثل سید حسن نصرالله که وقتی به مقام معظم رهبری می رسد دستش را می بوسد، در خط امام همواره ظلم ستیز، مبارز، بصیر، شجاع، آگاه و دشمن شناس و ولایی باشد. فرزند روح الله بودن یعنی پایبند به راه و آرمان امام (ره) بودن ، حالا عرب لبنانی باشد اما فرزند امام است چون صاحب اندیشه امام است.

به سید حسن و برادرانش توصیه می کنم همیشه در خط رهبری حرکت کنید

امام جمعه بندرگز با یادآوری اتفاقات سال 88 اذعان داشت: از خودمان بپرسیم که چرا در سال 88 وصیت نامه سید احمد آقا بعد از چند سال دست به دست مردم می چرخید و مردم این عبارت را تکرار می کردند: " به سید حسن و برادرانش توصیه می کنم همیشه در خط رهبری حرکت کنید و منحرف نشوید و پشت سر رهبری باشید او شاگرد امام است".

محمدی در ادامه با اشاره به خون های ریخته شده برای حفظ و پایداری نظام اسلامی گفت: مسئولین ما بر 3 هزار صندلی مهم سه قوه تکیه زده اند و ملت برای اسقرار و ماندگاری این نظام بیش از 200 هزار شهد تقدیم کرده اند، مسئولین با خون شهدا چه می کنند، خوشا به حال آن مدیرانی که شرمنده مردم و شهدا نیستند و احیای فرهنگ شهادت را وظیفه خود می دانند نه مانند برخی که از یادواره شهدا هم استفاده تبلیغاتی و حزبی و جناحی کنند و در مسیر فتنه حرکت می کنند.

هیچ کدام از شهدا توصیه نکردند با آمریکای جنایت کار تعامل داشته باشید

امام جمعه بندرگز در خصوص پیام کشف اخیر 175 شهید غواص خاطر نشان کرد: این 175 غواص شهید، این روزها استخوان های شکسته شان را به ما نشان دادند چون نگران ما هستند، شهیدان رفتن و آمدنشان بی حساب و کتاب نیست، هم رفتن و هم آمدنشان پیام دارد. حال چه اتفاقی افتاده که 175 شهید غواص نگران شده و آمده اند.

وی ادامه داد: شهدای ما حزبی و جناحی نبودند اما تک تک وصیت نامه هایشان را ورق بزنید چیزی از کوروش و تخت جمشید نمی بینید، هیچ کدام ننوشتند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، هیچ کدام توصیه نکردند با آمریکای جنایت کار تعامل داشته باشید اما همه بر پیروی محض ازدستورات ولی فقیه تاکید داشتند.

حضرت آقا نگران سرنوشتی است که جاسوسان آمریکا بر سر غواصان شهید آورده اند

حجت الاسلام محمدی اذعان کرد: این شهدا امروز آمده اند که دوباره پشتیبان ولی فقیه باشند و سندی باشند بر سخنان ولی زمان، آمدند تا به ما بگویند اگر امروز حضرت سید علی می فرماید اجازه بازرسی از مراکز نظامی و دانشمندان ایرانی را نمی دهم، نگران سرنوشتی است که جاسوسان آمریکا بر سر غواصان شهید آورده اند.

آمده اند که بگویند بلایی که بعثی ها با اطلاعات جاسوسی آمریکا بر سر غواصان آورده اند دوباره تکرار نشود.

آمدند که بگویند اگر آمریکا با هواپیماهای جاسوسیش عملیات کربلای 4 را لو داده و غواصان را دست بسته در چنگال بعثی ها انداخته، امروز نگذارید بازرسی و نظارت جاسوسان آمریکا جان فرزندان این سرزمین را به خطر اندازد و آنان را در تیررس حملات تروریستی اسراییل قرار دهد.

بازرسی های مدیریت شده یعنی جاسوسی های مدیریت شده

آمده اند که بگویند گمان نکنید بازرسی های مشروط و مدیریت شده می تواند جلوی جاسوسی دشمن را بگیرد، هوشیار باشد، دشمن خیلی خوب بلد است مدیریت شده هم جاسوسی کند، به خون غلطیدن شهدای هسته ای گواه این مدعاست.

امام جمعه بندرگز ادامه داد: 175غواصی که مظلومانه با دست های بسته زنده به گور شدند امروز آمده اند تا جلوی بسته شدن دست های نخبگان هسته ای کشور را بگیرند.

آمده اند که بگویند آمریکا دیروز ما را تحریم کردند امروز شما را، دیروز صدام را تجهیز کرده و به جان ما انداختند امروز داعش، وهابی و تفاله های بعثی پرورش داده و برای امنیت شما خط و نشان می کشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در پایان خاطر نشان کرد: 175 غواص با دستان بسته زیر خاک رفتند ولی زیر بار حرف زور نرفتند، مرد رفتند و مرد برگشتند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه