پیوند دانشجویان با امام و رهبری ناگسستنی است

مسئول بسیج دانشجویی دفتر معین شرق استان گلستان با بیان اینکه دانشجویان خود را متعهد به آرمان‎های انقلاب می‎دانند، گفت: پیوند دانشجویان بسیجی با امام و رهبری همیشگی، مستحکم و ناگسستنی است.

به گزارش زرین نامه؛ رضا ممشلی در حاشیه مراسم بدرقه دانشجویان بسیجی برای اعزام به سفر زیارتی مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) با اشاره به فرارسیدن ایام میلاد با سعادت حضرت ولی‌عصر (عج) و سالروز ارتحال امام راحل اظهار کرد: تقارن این دو مناسبت امسال این فرصت را به دانشجویان بسیجی داده است تا ضمن عرض ارادت به پیش‌گاه آخرین ذخیره الهی با آرمان‎های شاگرد و یار این منجی عدالت‌گستر نیز تجدید بیعت کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی در کاروانی بالغ بر چهار دستگاه اتوبوس از شرق استان گلستان در سفر زیارتی مراسم بزرگداشت ارتحال امام شرکت خواهند کرد، افزود: این دانشجویان امروز در مسجد مقدس جمکران به زیارت و انجام عبادات وارده خواهند پرداخت و به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) خواهند رفت و در نهایت در روز چهاردهم خرداد ماه در مراسم بزرگداشت ارتحال امام شرکت خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دفتر معین شرق استان گلستان یادآور شد: امسال با وجود آغاز امتحانات دانشگاه پیام‌نور، فاصله سه روزه با امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی و قرار گرفتن در فرصت مطالعه قبل امتحان دانشگاه دولتی گنبدکاووس که موجب شده دانشجویان مقیم خارج استان به منازل خود باز گردند استقبال دانشجویان بی‌نظیر و پرشورتر از سال گذشته بوده است.

وی گفت: عمق ارادت دانشجویان بسیجی به امام راحل که توفیق درک محضرشان را نیز نداشته‌اند نشان از فهم دقیق و شناخت درست از شخصیت بی‌نظیر و والای این بت‌شکن عصر بوده است.

ممشلی تاکید کرد: دانشجویان بسیجی همواره و در طول سالیان بعد از ارتحال امام با پیروی همه جانبه از فرامین رهبر فرزانه انقلاب همواره خود را متعهد به آرمان‎ها و ارزش‎های انقلاب اسلامی می‎دانند.

وی اذعان کرد: پیوند دانشجویان بسیجی با امام راحل و خلف صالحش ولی امر مسلمین جهان همیشگی، مستحکم و ناگسستنی است.

وی هدف از اعزام دانشجویان متقاضی و داوطلب را برای شرکت در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) تجدید پیمان با ارزش‎های متعالی دانست که امام راحل با انقلاب اسلامی برای مردم پدید آورد و تصریح کرد: دانشجویان بسیجی با شرکت در مراسم سالروز بزرگداشت ارتحال امام و سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب به دنیا نشان خواهند داد تا آخرین نفس در امتداد راهی که ولی‌فقیه نشان می‎دهد استوار خواهند ماند./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه