بیش از ۹۰۰ مبلغ همزمان با ماه رمضان در سطح گلستان تبلیغ دین می کنند

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طی پیش بینی های انجام شده در ماه مبارک رمضان بیش از ۹۰۰ نفر روحانی بومی و اعزامی در مساجد و امکان مذهبی سطح استان مشغول به فعالیت و تبلیغ دین خواهند شد.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین جواد نجفی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اعزام مبلغین در سطح استان یکی از مهمترین برنامه های سازمان تبلیغات است که همه ساله انجام می شود.

وی افزود: طی پیش بینی های انجام شده در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 900 نفر روحانی بومی و اعزامی در مساجد و امکان مذهبی سطح استان مشغول به فعالیت و تبلیغ دین خواهند شد.

حجت الاسلام نجفی اظهارداشت: ارتقای سطح معارف دینی مردم و آشنایی عموم جامعه با آموزه های دینی، احکام و وظایف شرعی و آشنایی با مباحث روز از جمله مواردی است که توسط مبلغین به آن پرداخته خواهد شد.

وی تصریح کرد: آنچه را که امروز مردم جامعه در اختیار دارند از برکات مبلغین دینی و حوزه های علمیه است که بسیار مورد توجه است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان یادآورشد: در عصر حاضر به جهت شرایط خاص کنونی که دشمن باورهای دینی جوانان ما را مورد هجمه قرار داده است وظیفه مبلغان دینی در آگاهی بخشی جامعه دو چندان خواهد شد./ شبستان

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه