شهردار فاضل‎آباد مصوبه وزارت کشور را ارائه کند/ شهرداری نمی‌تواند در امور پلیس دخالت کند

رئیس پلیس استان گلستان گفت: شهرداری نمی‎تواند در امور پلیس دخالت کند.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس، روزهای گذشته شهردار فاضل‎آباد نشست خبری را با اصحاب رسانه استان برگزار کرد که در آن نشست خبری، محسن سمیعی شهردار فاضل‌آباد اعلام کرد که شهر فاضل‌آباد فاقد پلیس راهور است.

سمیعی در این نشست تأکید کرد: با توجه به اینکه مجوز استقرار راهور از بهمن ماه 1392 ابلاغ شده اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی همچنین نسبت به عملکرد پلیس راهور انتقاد کرد و افزود: جای تاسف دارد که با وجود پیگیری‌های متعدد اما نسبت به استقرار پلیس راهور در شهر فاضل‌آباد که حق مردم است کوتاهی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان گلستان عصر امروز در پیگیری جمعی از خبرنگاران استان در این خصوص اظهار کرد: شهردار فاضل‌آباد نمی‎تواند در امور پلیس دخالت کند و این امور به او ارتباطی ندارد و هر کسی باید کار خودش را انجام دهد.

سیدمحمود میرفیضی تاکید کرد: ما نسبت به کار خودمان اشرافیت لازم را داریم و در حال حاضر نیز نیروی پلیس راهور در فاضل‌آباد حاضر است و خدمات لازم را ارائه می‎کند.

وی اضافه کرد: شهرداری فاضل‎آباد هم در این خصوص تعهداتی داشته‎اند که باید نسبت به آن تعهدات اقدامات لازم را انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: سئوال من این است، آیا یک شهر را که توسعه می‎دهیم نباید به تناسب آن زمینه توسعه دیگر زمینه‎های آن شهر را هم در نظر بگیریم؟

میرفیضی متذکر شد: شهرستان گالیکش و گمیشان در گذشته بخش بودند و در گذشته به شهرستان تبدیل شدند اما آیا به اندازه‎ای که شهرستان شد امکانات به آنها داده شد؟

وی اضافه کرد: ما در این شهرستان‎ها یک کلانتری داشتیم و یک کلانتری ناگهان به شهرستان تبدیل شد و این شهرستان نیازمند پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت عمومی و دیگر پلیس‎های تخصصی است و بر اساس این توسعه باید امکانات هم تعریف شود.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در فاضل‎آباد هم که این موضوع مطرح می‎شود آیا تصادفاتش بر زمین مانده؟ مشکل ترافیکی دارد؟ ما که تمام این مسائل را پیگیری می‎کنیم و مشکلی وجود ندارد.

میرفیضی افزود: ما عامل راهور را در این شهر گذاشتیم و امورات راهور در حال پیگیری است.

وی در پایان و در پاسخ یکی از خبرنگاران که تاکید می‎کرد شهردار فاضل‎آباد بر مصوبه وزارت کشور در خصوص راه‎اندازی پلیس راهور در این شهر اشاره می‎کند، گفت: شهردار فاضل‎آباد مصوبه وزارت کشور را ارائه کند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه