جشن رمضان در فاضل آباد برگزار شد+ تصاویر

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، جشن رمضان به میزبانی کمیته امداد امام خمینی شهرستان علی اباد کتول و همکاری شهرداری فاضل آباد در مجتمع فرهنگی هنری این شهر برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ در این مراسم با شکوه و معنوی، زنگانه معاون فرماندار علی آبادکتول، حجت الاسلام والمسلمین قاسمی امام جمعه، خسروی بخشدار کمالان، سمیعی شهردار و جهانتیغ رئیس شورای اسلامی شهر فاضل آباد، مسئولین استانی و شهرستانی کمیته امداد امام خمینی و جمعی از خیرین شهرستان علی آبادکتول حضور داشتند.

این جشن با هدف کمک به ایتام و مستمندان برگزار شد و خیرین و مسئولان با حضور آرزوهای کوچک ایتام را از درخت آرزوها چیدند تا در ماه مهمانی خدا، دل کودکان را شاد کرده و لحظات شادی را برای آنان رقم بزنند.

حسین افرا رئیس کمیته امداد شهرستان اظهار کرد: کمیته امداد علی آبادکتول با هدف کمک به جوانان نیازمند و حل مشکلات آن ها، حدود ۲۰۹ هزار زوج جوان و حدود ۷۰۴هزار نفر را بیمه و کمک هایی به ۷۱۰ هزار نیازمند را تحت پوش خود قرار داد.

وی تاکید کرد: قدم گذاشتن در راه مولا علی (ع) و کمک به نیازمندان از اهداف اصلی کمیته امداد حضرت امام (ره) و امری ضروری و نیک است.

حجت الاسلام قاسمی امام جمعه شهر فاضل آباد نیز در این مراسم گفت: عاطفه و محبت به یتیمان در اولویت اول کمک به فقرا قرار دارد، یتیمان در خانه خود دچار کمبود عاطفه هستند و باید توسط مردم تامین شوند.

وی تصریح کرد: ماه رمضان ماه توبه و بخشش و کمک به نیازمندان است لذا همه تلاش کنند تا بتوانند نهایت بهره را از این ماه ببرند.

emdad 11.jpg - 58.47 کیلو بایت

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه